March 17, 2011

BILA DEKAT RUMAH ADA SEBIJIK KOMPUTER INILAH JADINYA PADA REMAJA ZAMAN SEKARANG

ASSALAMUALAIKUM BUAT PAKCIK CANTIK N MAKCIK KACAK SEMUA...

panjang tak tajuk dia??
ieman suruh aku cerita pasal kiblah.okay bed time story hari ni adalah pasal kiblah...

wahh...cantik tak? tak? ok..aku reda



ok lahh kiblah terletak di mana semuaaa??? Di Dengki,Selangor.opss..dengkil sori.Keyboard punya pasal laa ni.Kiblah ni lahir pada 1993.alaa..setahun tua dari kakak aku jee.Kalau nak tahu sejarah pasal Kiblah nie Kelik sinii .Baca laa sendiri.Lemak ah semua aku nak beritahu.Kiblah sekarang ni adalah tempat baru.Tapi bangunan dia tak adalah baru mana.
Kadangkala takde air.siksa aku nak tahan cirit you know..

Kiblah ni warga gurlss atau banat disini majoritinya pakai purdah.

AHH...comelnya warga banat kiblah


kawan dekat sini boleh laa.ada yang baik gila macam dua orang budak yang jiran katil ngan aku tuuu.Ada juga gewdikzzz tahap nak aku rasa OMG.. auuwww geram i rase nak sepakzz dua das je.Selalunya yang gedik nie fofular skettz.Aku ada tiga orang kawan yang boleh teman aku pegi cirit pukul 2 pagi.Ingat senang ke nak dapat kawan yang boleh teman kita cirit pukul 2?? Last-last dia biar kau cirit atas katil sorang.hahaha..meraung la kau.Tapi kawan aku baik (laa jugak)
Ada jugak warga T.M. dekat kiblah.Act bersepah.T.M. is not telekom malaysia okay.It's TAYANG MUKA.ada faham??aLaa..perangai yang baik pon ade.Common laa tu.


Sekolah Kiblah juga amat-amat-amat-amat tidak sangatlah menjaga sangat batas pergaulan lelaki perempuan.Maksud aku.. bukannya dia biar diaorang buat ringan2 ke projek ke tapi biarkan diaorang berkapel n everthing.diaorang siap boleh bercerita pasal kapel diaorang dekat cikgu.tapi waktu first2 masa orientasi diaorang dah tulis besar dekat kertas jangan ada kapel semua tu. Wat De hal?!

Aku tengah luahkan perasaan nie.Janganlah kiblah saman aku sebab tulis ni.Aishh..
tapi ramai yang baik okay.RAMAI.LET ME REPEAT.RAMAI JUGAK YANG BAIK.Antaranya my own friend laa..Ieman.dia pantang woo cakap pasal kapel nie..

Sumtimes i feel like nak pindah jee tp aku sabar je.Pelajaran yang penting.pedulikan semua yang lain.
aku tak nak aku jadi macam aku yang lama.


hmm..aku nak kutuk lagi tapi tak baik tau.ACT,aku takut kena saman okay.Aku nak cekau duit kat mana.spendex pon mak aku belikan =_="

Jadi kalau ada makcik/pakcik nak hantar boleh tapi sekarang dah penuh tapi kalau nk hantar tahun depan boleh laaa.Kalau otak anak makcik memang pandai 5A,9A,10A punya otak hantarla dia kat sini tahun depan.KELIK SINI UNTUK HANTAR YOUR SON/DAUGHTER KAT KIBLAH

pEngajarannya... Post nie bukannya aku dibayar oleh sesapa untuk cerita pasal benda nie.tapi nie luahan aku okay.Jangan marah ya encik pengetua kalau ada baca post ini.Pengetua marah laa budak yang kapel tu ke yang gewdikzz tu kee jangan marah saya ataupun pengetua marah laa D.A. yang kuat ngompol tuu.

Akhir kata:JANGAN SAMAN AKU SEBAB TULIS BENDA MERAPU!



p/s:dalam mood tak nak balik kiblah.tsk..tsk..bila je boleh rasa mak masak udang lagi ?

kalau terasa pedas,ludah laa..kalau terasa manis kemam dalam mulut diam2.

ASSALAMUALAIKUM