March 18, 2011

Everything just a matter of Choice





ASSALAMUALAIKUM TO PAKCIKS COMEL AND MAKCIKS MACHO..

saje je tulis tajuk gempak.Gempak tak??

I'm tired and exhausted. DO I REALLY NEED TO FACE THIS THINGS HA?!!
Sebenarnya banyak gilaaaaa kerja sekolah tak siap.Dengar nie.

Sebenarnya ada banyak gila rahsia aku nak bagitahu ni..



aku rasa malas nak menulis. Eh... makcikzz ai'na nie memang seorang yang pemalas hokayy.Kalau kau malas nak menaip pegilah main TUMBLR.tak payah menyebok dekat sini.Tumblr tepek gambar je kann. okay finee...aku pergi.aku tak nak hapdate belog untuk sebulan!!nie adalah ugutan yang tipu.heh..janganlah caya cakap makcik ai'na ni.

Aku rasa nak berazam laa.
aku ada banyak janji nak buat dengan belog ni.
janji aku yang pertama adalah tidak untuk menggelakkan D.A. yang asyik ngompol je. Ngompol tu bahasa jawa.pandai-pandailah cari maksud dia. Aku berjanji tidak akan mengajak Ieman,pariahin,Puteri dan K.sya gelakkan D.A. lagi.Aku juga berjanji tidak akan memanggil C.K. Mr.Gebang or Pendek or apa-apa kutukan aku yang kejam yang membolehkan C.K. menangis dan mengadu dekat awek dia.Aku juga berjanji untuk tidak lagi membeli makanan makcik tengah-tengah malam lagi.Aku juga berjanji tidak akan lagi mengingati MR.N,,kALau teringat dia tak fokus aku belajar tau tak??!DANN.. JANJI AKU TERAKHIR IALAH.....

aku berjanji untuk gelakkan siapa-siapa yang percaya janji aku tu.hahahahahhahahahahahaha....kawan kita kena tipu eyaeya yo.Nostalgia sungguh.lama tak nyanyi lagu tuu.ahh..korang ni pegi caya buat apa??



sesungguhnya korang nie patut di >>


Korang pernah rasa tak diri korang tak sempurna.alah tak payah nak tipu ahh.aku pun selalu rasa macam itu.



kadangkala korang rasa diri korang tak cukup lawa laa,,tak cukup hot laa,,tak cukup macho,,tak cukup tu laa ni laa...eishh..cuba laa jadi Hamba ALLAH yang tahu erti syukur. OH EMM GEEE... RASA NAK SEPAK JE ORANG SELALU KATA " ALA..AKU DAH MEMANG DITAKDIRKAN HODOH , 3G , TAK LAWA, NAK BUAT MACAM MANA" SENANG CAKAP AYAT PASRAH AHHH.pantang gilaa aku orang macam tu.kau tau tak ALLAH firman bahawa manusia ni adalah sebaik mekhluk yang dia cipta.

Sebenarnya..aku tengah ngantuk gila.Dah pukul 1.05 a.m n i still didn't sleep.Makk...aih lagi 2 hari nak balik kiblah.semingggu lagi nak praktikal 2.Makk mati aku.dah la kerja sekolah aku tak buat apa lagi.ONCE AGAIN..MAKKKK!!!!!! matiks aku macam nie.Pengetua jangan sebat i..

aku nak tampal gambar banyak-banyak untuk menyempitkan lagi belogs nie.Enjoy la quotes and ntah apa pe ni y'all.










ADIOSS EVERIBADI


kalau terasa pedas,ludah laa..kalau terasa manis kemam dalam mulut diam2.

ASSALAMUALAIKUM