March 16, 2011

I'M BORED

only boring people get bored - anonymous

tak tau nak buat apa.boring you know!!Rasa nak hentak kepala kat dinding.Tapi kalau hentak kepala kat dinding mati.Lepas tu sia-sia aku tulis belog nie.Ish..ish..I WANT to talk about random stuff.AHAHH!!Jepun kan dilanda tsunami,gempa and nuclear reaction.
it's so scary you know.maybe ianya balasan tuhan.ada hikmah di sebalik setiap kejadian. kita tak tau apa yang akan berlaku right?
Contohnya, tengah sedap-sedap menaip dekat lappy pada waktu awal pagi yang sunyi(seperti aku)tiba-tiba rasa macam goyang-goyang.alaaa maybe sebab terlampau ngantuk,brain system pun dah tak betul.rasa macam semua benda goyang.
Tiba-tiba terdengar siren kuat sangat.Terdengarlah jeritan kuat manusia.Tiba-tiba kita tengok koleksi barang kaca kesayangan mak korang jatuh pecah.PRANGG!Semua buku jatuh dari rak.meja bergoyang-goyang.Berdiri pun rasa tak stabil.Mesti korang terfikir adakah kiamat?Korang lari selamatkan diri.Contoh laa rumah korang kondo macam aku. Korang lari turun bawah dan lari ke tempat lapang.
Tiba-tiba teringat mak,ayah,adik,kakak,abang korang masih lagi tengah sedap tidur.Korang cuba lari naik ke atas nak selamatkan famili korang tapi dihalang oleh orang ramai dan tiba-tiba.....















Ehsan google


BOMMM!!!!!!!!!!!!Kondo korang rebah mencium bumi.Mengalir air mata korang.Tetapi perjalanan korang tak habis.Ramai yang berlari-lari cuba menyelamatkan diri.Ahhh...jeritan kuat ada dimana-mana.Korang jalan raya terbelah dua.Bangunan runtuh dimana-mana.Nauzzubillahhiminzalik.....
Selepas itu gegaran itu berhenti.Korang rasa lega.Ehhh..tiba-tiba gegaran tu muncul semula.Kali ni lagi kuat.Siren bomba ada di mana-mana.Banyak bunyi manusia mengerang di mana-mana.Ada yang menjerit.Korang rasa takut sebab tiada yang dapat membantu.Aghhh tibe-tiba pula bandar tu jadi gelap gelita.eletrik terputus.you're now alone without your family or friend.Everyone is a stranger to you.Suddenly,korang tengok tiang eletrik sebelah korang bergoyang-goyang dannnn terbalik menghipap korang ..................





it was just a dream.Fuhhh... jangan lega okay.sebab situasi ni akan berlaku jugak.nauzzubillahhiminzalik.Berdoalah supaya waktu kiamat berlaku korang semua dah meninggal sebab manusia yang tinggal waktu tu adalah yang kafir dan waktu tu juga pintu taubat memang dah tertutup serapat-rapatnya.Oklah aku ni bukanla alim sangat tapi tahu sikit-sikit tu bolehlaa.biasalah budak kiblah (ehhh..jangan nak riakzz pliss)Jadi sekarang persiapkanlah amalan untuk dibawa mati.Mana tahu kalau tengah baca karangan ni tibe-tiba kita kena heart attack ke mana tau.ye laaa qada dan qadar ALLAH kita tak tahu.Oklah sekian sahaja segmen ustazah nurul ai'na.

oklay aku nak bebel benda lain.Tiba-tiba teringat ikan keli kiblah.OMG!OMG! IT'S SO DELI DELI DELICIOUS.hingga menjilat tv bak kata cik ieman kita.Lagi-lagi kalau makan dengan sambal hitam!!nyum..nyum.everibadi dah tanya bila nak diet.Oh Peliss..fed up i dengR QUESTION TU TAU. I tau badan i nie jeniss besar ok.Let me tell you my height and my weight.Aku punya tinggi dalam 167 cm dan berat ???? My Bmi is 28.Tekalah ok.
I miss kiblah ok.okk..gelissss..plak terconfess plak yang aku rindu kiblah.i'm a dead meat.kakak aku gelakkan aku bila aku cakap macamtu.what the hal?!?! is not funny okay.i really really miss kiblah.i miss the food.i miss dayah the girl that love to ngompol.act,i don't miss her but aku rindu untuk mengutuk dia makcik yang kuat mengompol.ahak..ahak..tuih!!i miss my crazy friend.ieman and pariahin.
i misss my favourite teacher.Every single teacher in the school.Oklahh..janganlah buat gossip aku minat C.K. Oh noooo..that big headddd (ieman yg panggil okay =)

oklay penat nak menaip.kalau taip panjang-panjang pon bukan ada orang baca.balik-balik aku paksa adik aku baca.kalau tak baca aku tak bagi makan.padan muka.hahhahahahaahha.... evil tak??oklah dah penat.
ADIOSS EVERIBADI!!!

kalau terasa pedas,ludah laa..kalau terasa manis kemam dalam mulut diam2.

ASSALAMUALAIKUM

P/S:Please ignore the terrible english grammar okay.you know that my english is rojak.alamak teringat rojak.dayyum!!i'm hungry