April 30, 2011

KENAPA LELAKI ZAMAN SEKARANG NI TAK ADA LANGSUNG CIRI2 SEORANG LELAKI SEJATI??

ASSALAMUALAIKUMT TO ALL HAMBA ALLAH YANG CANTIK DAN KACAK SEKALIAN : )

EEEEEEE...EEEEEEE... Ok sekarang tengah mood yang takda mood.camne tu? pepandai laa ye korang fikir.
oklah.. tajuk yang di atas itu sila ignore sebab aku tak de idea nak tulis hapee

apa yang aku nak tulis? nak cite rumah sukan aku kuning daulat menyala wah terrbaboom meletops dapat no.3 ataupown aku yang terlebih daulat menyala wah terbaboooms ni dapat no.3 lontar peluru ( ok aku saja nak riak .sila jangan lempang aku)
hoyeahh..sukan dah abissss.
tak payah nak kena jerit dgn komander "dari kiri hentak kaki".. kalau benda ni kena buat selalu memang sah aku hentak kepala aku.syukur alhamdulillah takpayah nak layan syikin atau kak kimah blerrrrr.. tu lagi.apalah malang nasib haku dapat kawad sbelah budak2 macam tu ( wah.. bajet bagus betula aku ni )
tak perlu lagi nak menghitamrentungterbakarmacambontotkuali kulit aku nie bawah matahari lagi.dahla kulit aku nie sehalus kulit baby tauww jangan jelessss. balik rumah nanti aku tonyoh fair n' lovely sepoloh botol.sure balik kiblah kulit aku seputih kulit LISA SUREHANYOT. sekali lagi aku pesan jangan jeles hokeee...

badan haku pon dah slim macam kim kardashian ye laaa kan hari2 exesais dok kawad jewww. sekarang pinggang aku dari 41 turun 26 tauwww..sekali lagi jangan jeles dengan pinggang aku sebab aku tipu jeeeww.

lagi aku nak cerita pasal apa ekk? since aku ni suka sangat usha-usha anak adam yang jambu kulit putih cam vampire .hoke aku tak pilih mamat dekat malaysia not curlass hokee aku nak mamat korea jewww.( ayat geli-geli muntah hijau.sila jangan lempang aku sebab buat statement begini )


jadi aku nak cerita dekat korang ciri2 anak adam yang aku akan fall in love.nampak sgt gatalnye wahai cik nurul ai'na ni baru14tahunadahatinakmenggatalohpehliss! ! tapi kan mak aku kata kita kena merancang masa depan kita so aku kena rancang termasuk la bab2 macam ini.important you know . so biarkan aku listdown 5 ciri yang aku nak:

1. ADA AGAMA


Orang yang tahu rukun iman dan islam.tahu camne nak semayang. dah kira hokee. aku bukan nak lelaki yang hafal 30 juzuk, zuhud gilaa2 sampai tak keluar rumah sebab nak beribadah jee,yang terlebih tawaduk sangat kee. Kalau dapat tu kira luck laa kan.tapi aku sekadar memilih orang yang tahu agama dan mengamalkannya. AMINNN.

2.sopan santun

orang yang tahu jaga adab. allaaallaaa.. shweetnya dia lalu depan mak ayah aku tunduk jeeee...wahh berkenan umi papa aku terus masuk minang. ececehh..
orang yang reti hormat orang tua diorang.bukan anak2 yang tak dapat duit je sepak mak dia, tikam ayah dia, mehhh aku lempang seribukali biar mati tak hidup lagi.aku nak orang yang cakap secara gentleman bukan cakap kasar.

3.Tegur dengan berhemah/lembut


alllaa.... Aku ni kan sepesis manusia yang tak suka ditegur dan manusia yang degil dan manusia yang jenis suka menipu tentang berat badan dan macam2 jenis manusia yang pelik dekat aku ni. Jika aku berperangai seperti manusia yang tak serupa manusia silalah tegur aku.Janganlah sergah aku... tegur elok.jangan marah2. kau tak tengok aku marah.kang sekali aku mengeluarkan suara jantan aku terkincit dalam spender karang.tegurlaa dengan suara semacho anuar zain yaaaa. memang sure2 aku akan mendengar kata.

4.Ada ilmu dalam kepalahotak


Keputusan SPM berapa?wajib 11A.Hokee aku tipu.tak payah laa sampai 11A.Cukup sekadar ilmu tu boleh membantu aku dunia akhirat.hoyeeehh kira bertuah la aku kalau dapat laki yang A Sebaris dalam slip SPM.kalau tak dapat pown tak apa janji hotak kau ada ilmu. Kalau sifir satu-dobolas pown kau tak hafal.. baik kau masuk tadika semula seblom nak masuk minang aaku ni.

5.ada rupa

Aku tak nak laa muka laki macam muka orang pecah rumah je. rupa paras sederhana pon dah hokee.ini ayat pasrah ye semuaa.. dalam hati dah menjerit nak lelaki hencem macam shaheizy sam ke,, shah jazle kee tapi itu angan-angan cik jenin je. cukup sekadar rupa lelaki sedap mata men-ushar dah kira hokeeee.aku reda ..


oklah sampai sini je list nya.sebenarnya aku nak tambah lagi biar berjela panjangnya.ada lapanpulohlapanribu lagi ciri2 yang aku nak tulis tapi semua tu napsu syerakah je kebanyakannya.sebenarnya kalau boleh aku nak tulis aku nak lelaki yang tahu nyanyi, rambut perang kee , yang mata coklat ke, suka purple dan pandai nyanyi lagu "never say never " kee


auwww... tergoda sebentar. isshh.. istighfar cik ai'na


Aku juga berdoa Semoga aku tak terikut kawan2 aaku yg couple di zaman remaja ni.tak elok langsung sebenarnya.tak ada benefit pon bercouple pon pada waktu tengah belajar ni. lainlah dah habis belajar korang terus kahwin,, dapat jugak aku merasa nasik minyak. ni tak.. minggu ni mat rempit lain minggu depan pulak budak jambu mana ntah dia rembat .. bulan depan mat indon construction depan rumah dia plak dia sapu tahun depan entah apa jadi pon aku tak tahu laa.. silap2 mat hendon tu bawak lari dia gi lombok.dua tahun lagi parent dia dapat cucu muka jawa. homaigodd...homaigodd... aku tak tipu hokee. ini benda betul.

dah laa aku penat menaip. letih sukan pagi tadi tak hilang lagi.sekarang ni aku nak pergi tonyoh fair'n lovely kat muka.ye laa kan kulit sekarang kan dah rentunghangusmacamkicapABCmcambontotkualipon.
sekian sahaja dari saya yang comel lagi kuat perahsan .semoga anda jangan terasa dengan apa yang saya tulis niii



OH YEAHH berita baru musuh aku ada movie baru.tak aci! ishhh cuba tengok lakonan dia >>


ish Justin cepat ceraikan dia talak 10 !


ASSALAMUAALAIKUMWARAHMATULLAHIWABARAKATUH SEMUA DARI SAYA : )