April 17, 2011

OMG... OMG.... AYUNYA DIA



Assalamualaikum to all warga Malaysia sekaliann.... hari ni tajuk dia saja je aku tulis macam tu...

since aku dah duduk sekolah agama....aku terbuka hati untuk ceritakan sikit cara BERPAKAIAN SEBENAR SEORANG MUSLIMAH A.K.A. WANITA YANG DEKAT I. C. DIA TULIS AGAMA: ISLAM mehh..aku senaraikan few ways untuk menjadi muslimah yang sebenar .. ..

Berpakaian menutup aurat..

oklahh...senang cakap.AKUU NAK TANYA APA AURAT PEREMPUAN DENGAN LELAKI AJNABI?

FOA....LELAKI ajnabi ialah lelaki yang sah untuk anda kahwin.. ada fahamm??kalau tak faham meh aku hempuk kau baru kau faham.alallallaa contoh paling terdekat lelaki ajnabi tu adalah pakwess korang semuaa. tau tak aurat korang dgn pakwe korang?? tak tau.. ok mehh aku hempuk sekali lagi kepala korang.

auratnya ialah SELURUH BADAN KECUALI MUKA DAN TAPAK TANGAN. haaa...haaa.. so kalau nak keluar dating u ollz semua jgn lupa pakai tudung,baju yang berlengan panjang , seluar panjang sampai buku lali dan stoking sepasang. SIMPLE RIGHT?

MEMAKAI PAKAIAN YANG TIDAK MACAM SARUNG NANGKA

adakah anda tidak faham apa yang saya tulis di atas... okeh mehh saya explain buat adik-adik di rumah..
baju tolong jangan pakai ketat2 boleh tak? saya merayu janganlah pakai ketat...puhlisssss sebab bukannya lawa pun tunjuk bentuk badan anda.Walaupun pinggang anda saiz 26 tak payah lah nak pakai jeans ketat2. cuba try pakai seluar slack kee skirt labuh ke.hokeee ape.nampak ayu gituuu.. wah tergoda tauu...itulah perempuan melayu terakhir.pakai laa baju longgar2 janganlah ketat macam ni..



ok laaa gambar nie aku cilok orang punyaa... jangan saman aku .ini sekadar contoh..


cuba try keluar pakai mcam ni.



cantik apaa??


ok laaa maksud aku di sini kita berpakaian bukan mengikut fesyen tapi mengikut syarak dan panduan islam. Rasullah pernah berkata " antara ahli-ahli neraka ialah wanita yang berpakaian tetapi telanjang"

maksudnya disini adalah perempuan yang pakai tutup aurat tapi baju MASYA-ALLAH macam baju adik dia yang umur 10 tahun tu. ketat mak aihhhh... mata tengok pon rasa semacam jee... cubalah try pakai baju muslimah bila keluar jalan.haaa jangan lupa tudung yeee.... tudung mestilah melepasi bawah dada ye akaka=akak makcik semua.kalau boleh shawl yang singkat tu kita tukar kepada pashmina yang labuh tu ke ataupun tudung indon yang kecik tu kita tukar kepada tudung bawal bidang 60. haaa.... ya laa kan pakai tudung singkat tu terserlah laaa dua gunung yang SEPATUTNYA disembunyikan.
Saya harap anda cube la try keluar dengan baju kurung sekali-sekala.sweet apee
oklah sampai disini sahaja.kalau saya ada tersalah tulis ke hape sila beritahu dan tegur

aADIOSSS AND ASSALAMUALAIKUM :)