May 28, 2011

pain in my vein

ASSALAMUALAIKUM ...

Athazagoraphobia
-The fear of forgetting or being forgotten about.


YUP...aku rasa macam ada penyakit tu jee. macamm mana nak start ehh??


CONTOH CERITA
contoh laaa orang tu nama "A". yup si A ni selalu tegur aku.. lepastu tiba2 tak tegur. aku rasa aku macam buat salah dekat A. aku tanya A lepas tu dia jawab tak ada apa-apa.. tapi lepas tu tak tegur aku lagi. aku akan rasa macam"dia dah lupakan aku kee?"
macam stress sangat benda tu.kepala aku selalu rasa sakit bila ingat benda tu. macam berdenyut-denyut. aku akan ingat si A ni jee. ingat apa aku buat. aku ingat setiap masa. bila berjalan mesti teringat benda tu sampai nak tergolek masuk longkang. aku macam rasa bersalah sangat. bila malam aku tak boleh tidur. teringat masalah tu. 






aku asyik fikir jee A ni dah lupakan aku ke? dia tak ingat aku ke? aku buat salah ke? stress tau tak kepalahotak aku ni !!! Tension rasa macam nak pecah kepala.waktu malam tak boleh tidur. lepastu mulalah aku sakit kepala. nampak A aku sakit perut. butterfly in my stomach. rasa macam semacam. bukan aku suka si A ke hapee tapi ni sbg contoh. lepas tu tiba A tegur aku.bila dia tegur balikk ya allah beban dalam otak smua hilang. macam badan kita kena himpap dengan batu lepas tu batu tu kena buang . Fuhh lega . 


AKU tak pernah cerita benda nii dekat siapa2. hmmm... tak tau nak cerita macam mana so aku luahkan laa dekat belog kesayangan ni. blog umpama diary right? you can express anything you want inside there.no one can stop you. :)
Chiraptophobia- Fear of being touched. 
oh yeah nanti aku cerita pasal tu yaaaa
tu je nak cerita sebenarnya. besok nak pergi penang
kakak aku terpilih untuk pertandingan Hafazan peringkat KEBANGSAAN. RASA bangga gila bila dengar benda tu :D


ADIOSSS . THANK YOU MY BELOG FOR LISTENING TO MY PROBLEM :')


CLICK HERE IF YOU WANT TO SEE THE LIST OF FOBIA