June 03, 2011

Korean & Friends

assalamuaalaikumm

hari ni hari apa? Jumaat , bagoss so para lelaki jangan lupa solat Jumaat. salah satu ciri lelaki idaman saya ialah lelaki yang pergi solat Jumaat so cepat2 laa pergi solat jumaat *tibe2*

happi okay ayah dah beli satu dell mobile ( tak silap laa) i mean like whatt? yeaaa tapi bukan untuk aku la untuk diri diaa laa. okay  you must promise me if i get 9A papa must give me these freaking Dell Mobile




very sexy right?





oh yeah... teringat semalam my old friends from DIY came to my house. waktu aku tengah sakit perut and asyik rasa nak berak jee. i mean waktu aku atas katil golek-golek sebab perut sakit and suddenly ' Assalamuaalaikummmmm.. nana ada takk? ' 


 at first kitorang macam akward sikit ye la kan lama x jumpaa.lepas tu borak.hapdate gosip terhangat. dorang masih lagi bergadoh dengan ex-bff aku.lepastu dorang bawak cd cerita korea Boys before Flower .tengok sama-sama sambil kutok and dok ulang 'hensem' banyak kali. the drama is seriously vaviiiii okay sakit hati tengokkkk .cerita dia kebanyakannya tak masuk akal  tapi overall cerita tu best sebab ada mamat korean hensemterlebihputihpakailipstikmacambapuktapibadantaf oh makk nyahh tergoda nafsu iman aii








ayooo... macam mana laa boleh comel sangat nii lagi2 yg tengah tuu. allaaa nama Lee Min Ho. awakk kiteww nak nom awak lew x??? 





*gulp*... tak jadi nak masuk meminang youu.hilang kejantanan youu ada kucing putih atas bahu and u pakai baju pinkkk tangan lentikk.mak geliss





hahahahaa... orang dah cerita pasal BBF ni berkurun dulu. aku jew yang ketinggalan zaman but ado aku kesahh? ok laa aku nak tengok cerita Playful kiss plakk. *mood gila cerita koreangg *





Adioss everibadi