June 01, 2011

Bila Nora Elena boring dia tengok cerita Asmara 2

assalamuaalaikum semuaaa..

nak cerita drama kat tv3 :)


dah tengok cerita Asmara 2 hari tu? dah tengok ke ending dia? ending cam Cibaiiii jeee. geram wehhh.. lepas Zaliya pergi nanti diaorang akan jumpa lagi kee? apa jadi dekat bini no.2  si Asmara tu? Watdehal pulak dengan adik Asmara tu? mampos ke still alive? 


aku geram betul cerita macam tu. ending tergantung. mehh aku nak pergi tembak pengarah dia. kau cuba laa tukar melati tu mati waktu lahirkkan anak lepastu zaliya and asmara happy togetherr .takde pengacau. waa beshnya hepi ending. cinta akhirnya bersatu semulaa.*waa jiwang nak mati* aku harap ada asmara the movie .. barulaa best.boleh laa sambung love eww-eww diaorang semulaa .. x pe aku tak kisah kau tayang cerita ni dekat cinema sebab aku download free je hahahah (gelak kejam tp x kejam) 







waaaa.... semua benda aku nak tengok. dah tengok dah Nora Elena? Cerita bolehlaa tahan. aku ada novel dia. Kasih yang Suci, Act, novel tu kakak aku punyaaa aku tumpang baca, best jugak cerita dia, yang tak best dekat tv punyalaaa. tak real sangat. tapi enjoy yerr cerita dia




Nora Elena ialah kisah seorang gadis yang telah dinodai oleh seseorang semasa dia berusia 15 tahun. Nora Elena telah ditinggalkan oleh tunangnya apabila tunangnya mendapat tahu dia dah tak suci lagi.. Dalam kekecewaan tu, muncul le hero bernama Seth Tan, seorang lelaki berketurunan Baba Nyonya, sanggup berkahwin di bagi menggantikan tunang Nora kerana hari perkahwinan semakin dekat.

Konflik berlaku apabila, Nora dan Seth Tan ni berkahwin, baru lah Nora dapat tahu Seth ni rupanya lelaki yang telah menodainya 10 tahun lalu. Malangnya Nora ketika tu dah berkahwin dengan Seth dan bakal melahirkan anak Seth. Walaupun Seth dah memeluk Islam dan telah insaf tapi Nora Elena tetap tak dapat memaafkan suaminya tu. Bagaimana ye Seth nak mengatasi sikap benci Nora terhadapnya, Nora sering menyakiti hati Seth. Sebagai saudara Islam, dapatkan Seth menghadapi dugaan yang besar dalam hidupnya. Nora Elena menggugut akan meninggalkan Seth setelah bersalin kelak. Seth yg terlalu sayangkan Nora Elena akan cuba sedaya upaya memikat kembali Nora Elena. :)




novel tu macam sedikit byk babak 'hubby n wife' oklah gatal nk mati aku kecik-kecik gatal baca novel love-love niee. tp just baca tak salah kan?? lg pon kena prepare awal-awal kann. mak aku kata kalau nak kahwin kena bersedia dari awal. mengikut pahaman aku.. bersedia dari awal tu maksudnya dari kecik laaa kan?? see besar nanti barulah harmoni rumah pintu tingkap tangga aku . and after that me n my husbang will have a lot babies *gulp* okay tukar topic.
silalaaa tengok cerita nora elena untuk mensapot drama malaysia or dlm maksud lain marilaa ramai-ramai tengok aaron aziz yg dahkawintapibadantafomaigodtergodamaknyahoiiii ataupun siti saleha yg cun (elehh aku lagi 100% tak cun dari dia tauu)
-------------------------------------------------------------------------------
oh yeaah tu je laa nk cerita. aku boring and kebetulan laa terusha cerita kat atas niee so tulislaa..jgn risau seminggu je lagi aku boleh tengok tv lepas tu babai laa tibi.
oh sedihhhhhh aku nak bawak diri terjun KLCC laa mcm nii
dah laaa nk blahh. byee evribadi