June 12, 2011

goodbye happiness

assalamuaalaikum to children,adult,grandpa and grandmaa

tajuk macam kena paksa balik kiblah jeee? yee memang pon kena paksa .arghhh... geramm. rasa macam nak terjun KLCC lepas tu tak payah balik kiblah kann?? tapi silap haribulan masuk kubur.WOW.. apa yang aku merepek sampai bab matii ni.ye baru teringat..tak makan ubat lagii.doktor yang aku jumpa bagi ubat dalam jumlah yang membunuh aku sebagai seorang remaja yang malas nak ke dapur ambil air and makan ubatt. takpe kejap lagi makan eh doktorr :D



owh..barang dah siap kemass.tinggal puan barang tu jee yang kena mandi. mulut puan barang dah laa bau petai effect makan dekat restoran nasi padang semalam.ehh sedapp. puan barang tu order air Avokad@avocado ice blend campur coklat nyummm.after that puan barang makan nasi dengan sambal petaii.ye laa kan puan barang dah kena paksa balik Kiblah.arghh stop using 'puan barang'punya nicknamee.pelik pulak rasa =_= .
home sour homee



okie cik sayang ai'na.. awak pergi dapur goreng fries nak bawak untuk jamuaann yee cepat.karang marah budak form 2 tak pasal-pasal kau ngompol dekat katil karangg.buat malu jee dengan Dayahh.oh yeahh...ada orang kata lepas cuti nie syikin mail nak balik kiblah semulaaa.no..no.. nehii..nehii...gilaa sungguh.nak mati apa !!!argghh..terus segugut aku dengar cerita tuu.
hmm...terpaksalaa aku menangis tujuhharitujuhmalam macam bini hilang laki.gila-gilaa.



rindu laa pulakk acik kantin punya ikan keli hangitt..rindu plak katil bengkok aku punya yang tunggu masa nak roboh himpap orang bawah tuu,,rindu dengar AJS membebelllll =_="*tiba2 .rindu semuaa laa.tapi aku malas nak balik.tuu jeeww.



oh yeahh..hari tu aku mimpi MR.N. owhh sumpah aku nak sepak kepala adik aku yang menjadi tukang kejut kakak dia yang liat bangun subuhh tu.mimpi tu sumpah bestttttttttttt.walaupun dah berapa tahun tak tengok muka dia tapi sumpahh muka dalam mimpi still sama.wow...so gatal laa this girll. ye laa mimpi tu aku terserempak dengan dia dekat supermarket and suddenly dia ajak minumm.tiba2 dia bukak wallet aku and ambik gambar passport aku and simpan dalam beg duitt diaa.walaweii heppinya aku.lepastu dia keluarkan gambar dia and simpan dalam wallet aku.walaweiiiii lagi laa aku heppi and suddenlyy...
"kak naaaaa bangunnnn dah pukullll sepulohhh"
oh pengacauu mimpi.aku cuba sambung mimpi tuu tapii tak bolehh.soo.redaa je laaa :(


okie laa..ai'na forget about the stupid wet dreamm.
nak pergi masakk.and mandi..lepas tu byee everibadii.
sumpahh sedihh

adioss