June 19, 2011

LOVING IT

assalamuaalaikum sayangggggg

pernah dengar movie twilight? alaaa .... movie yang ada mamat hensem putih melepak badan taf kulit sejuk ada taring hisap darah tuuu??????
movie ni out 2009 rasanyaa. yaaaa....aku ingat lagi aku beli novel dia guna duit tabung aku.mahall wooo dalam RM 45 macam tuu tapi it worth it. aku tak kesahh.mesti bangga kann novel kesayangan beli guna duit sendiri.and aku berjaya kumpul semua collection novell tuu.caye tak? i loiikkkeee.dalam 3 tahun kowt. ye laaa kann .satu novel harga RM49.TU belum kira novel ke-4 dia harga RM 59.
owhh...takpee..tak kesahh . buku ni bagi aku bernilaaii sangatt.lebih bernilai dari gelang,rantai  aku yg berlambak tak pernah pakai tu.


buku nie ada dekat 500 lebih pages and no picture at all.lagi best kann.aku pown bukannya suka novel yang ada bungaaa penuh satu page.i mean..hiasan dalam buku tuu.rimasss.setakat cover cukup laaaa.

Before you, my life was like a moonless night, but there were stars-points of light and reason. Then you flew across my sky, and there was light. When you were gone, when the meteor had flown over the horizon, nothing had changed, but my eyes had been blinded by the light. I couldnt see the light anymore, and there ceased to be a reason for anything.
Edward Cullen (Breaking Dawn)

 overall cerita nieeeeee meletopss best hokeee.tapi aku suggest laaaa tak payah tengok movie dia pon takpeeww.tak best sangat.pelakon memangg omaigoatt hensemm nyahh tapi lakonan haprak.bestt.bacalaaa novel nie.bagi yang tak mahir english,sila laa guna dictionary okieee sebab dia guna English yang berat.tahu tak aku baca novel nie aku start baca waktu darjah enamm. ye laaa nak release tension UPSR aku baca laa.bila aku tingkatan 2 baru aku paham novelll nieee.
hoyeahh movie dia aku donlod dekat internet and watch with my mom.bila ada kissing scene jee aku skip.ye laa kan budak innocent dan baik :)



vampire yang omaigoat sangatlaa hencem dan pompuan yang aku tahu aku lagi comeeelll*oh tolong jangan perasan.




keluargaa CULLEN.oh SEMUA NYAA gojesss





CLICK IF YOU WANT MORE

______________________________________

aku dah dapat keputusan PPT.MKSK NO.6 AND KBSM NO.3
ohh markah nasib baik takde E,D. ada A,B,C jee.syukurrrrrrr
takpaa akhir tahun aku buat elokk2 :)

aku sebenarnya tak tahannn.banyak masalah.serabut kepala dibuatnyaa.ye laaa tapi orang kata hidup yang takda masalah tu sangatlahh boring kann.tapi janganlaaa pergi cari masalaah pulakk.
masalah ni boleh diselesaikan dengan 3 caraaaa.ini cara aku.

1.nangis sebanyak mana yang korang nak.aku suka nangis waktu malam dalam pukul 3 pagi aku nangis laaa.keluarkan semuaa yang terpendam.
2.ambil wuduk.wohhh...lega gilaaa bila dah ambil wuduk.rasa sejuk hati.kann
3.tidurr.selalunyaa option orang lain solat.ye laaa korang rajin buat laa solat sunat tu tapi aku tak rajin so aku bantai tidur.tapi selalunya tidur tak menyelesaikan masalah tapi ianya boleh membantu 'merehatkan' diri daripada masalah sekejap.

conclusionnyaaa..aku ada masalah so pelis jangan cari masalah dengan aku.aku malas nak marah2.





dahh aku nak tidur.dah laa baju belum sidai lagii.

adioss


HAPPY FATHER'S DAY TO MY PAPA MOHD TAJAHARIS BIN ISMAIL.I LOVE YOU.YOU'RE THE BEST DAD EVER.MAY ALLAH BLESS YOU :)