June 10, 2011

Miss Ai'na is Miss Miley Twin

Assalamuaalaikum to all my beloved 'kipas-susah-mati'or in simple English 'die-hard-fan'

bapak laaa perasan kau ada peminatttt.sentap owhh..lain laa kalau kau CIK IEMAN dia 'hotzz'habiss. ;D JK ieman.gurauan membawa padah .laporkan kepada polis berdekatan anda.ok sila senyap Cik Nurul Ai'na.

oklaaa to all my fansss...you guys must be asking whyy laa makcik ai'na delete post HOPE tu.owhh sajeee jee delete.
Kenapa rindu ke nak baca luahanhatijiwanggdukamustapa aku kewwww ;) ? *sekali lagi kau perasannn.ok sekarang duduk diam-diam and start typing okiee ;)





suka meludah macam awekk dia sejibikk. siapa aweks dia ??*alaaa yang ini . tak kan tak kenall.Yang jual nasik lemak malam2 dekat kooop tuu.yang tembamm coomelll tu ;)



okieee..sebelum spender aku koyak kerana terlampau kembang dipujiii lebih baik aku stop 'mengembangkan' dirii . ;D





okey siapa kenal perempuan hot nii?





alaaaa ... guess whooo? alaaaa... tak nak bagi jawapan awall2 .cuba guess sendirii... okie aku tahu korang tak minat artis Disney.tak pew.tak kesah pown.aq x kewsah pownnnn.kan dah terkeluar bahasa comel aku =______="





meh aku kenalkan diaa.gambar di atas adalah Cik HannaH Montana a.k.a. Cik Miley Cyrus.dalam gambar nie Cik Miley Cyrus pakai wig Blondieeee. ni untuk sitcom  HannaH Montana.





pelakon sitcom Hannah Montana





miley cyrus a.k.a. Cik Hannah Montana





yaa aku ingat lagi first episode untuk HM nie.tak silap aku lepas Movie HSM * High School Musical, Disney tayangkan episod pertama cerita ni. my first impression after watching this episode ialah 'woahh'.ye laa waktu tu umur aku dalam darjah 3. aku apa lagi terus search Hannah Montana. and after thatt, aku terus addict dekat diaaa. aku tiru diaaa ..nanyi lagu dia melalak macam pontianak hilang rambuttt,, ahh... sweet memoryy.. ye laaa aku ingat lagi aku nak tukar rambut Blondieee macam diaa.nasib baik aku iman kuat tak tukar warna rambutt. nganga mulut bapak aku balik rumah rambut tukar kaler. pengsan guling-guling hbeh







okiee jangan marah bila saya buat statement begituuuu.


yaaa... sila pilih aku buat menantu okiee.jangan pilih Miley Cyrus . dia gewdikzzz aku baikk.hahahahahha ;D sumpah aku rasa dekat atas aku cakap aku minat dia and suddenly aku ter'kutuk' dia .dun worry bebehh.. miss miley we got the sama phone.Blackberakkberry .actually that's not my phone.that's my daddy gojes phone.arghhh kesah hapee asalkan aku dapat bergonjeng dengan henfon niee cukopp.conclusion nyaa jangan ikut perangai cik Miley Cyrus ni ..just suka lagu dia cukup.janganlaa terlampau fanatik okieee. 


dah laaa ..Miley Cyrus comell *nada jewless niee. okiee .sila tanya Pakcik Google kalau nak berkenalannn..and nak mengorat lebih lama dengan cik miley cyrus nii





tadi aku boring yang terlampau-melampau-dilampau sangattttt.so aku 'cam whoree' depan web cam.sila sediakan mangkukk sebelom anda termuntah .yaaaa apa lagi yang nak dibuat ketika boring.


susukan anakkk?anak pon takdee.ajak husband tersayang keluar jalan2?wait-waitt...since when aku pernah ada husbanddd ?






habis ai nie sape youuu? sampai hati youuu
ceraikan aiii talak sepuluh sekarang!!*nada merajuk (gedikk)






ehh malas aku nak layan rajuk kauu.kau pergi merajuk dengan mak kau tuuuuu si auntie 'Selema Golez ' tuuu..


okay ..tangkap gambar pakai webcam punya camerrraaaaawww ;)







selepas di'edit' oleh encik photoshop...muka saya yang macam bangla jual karpet terus berubah menjadi secantikkk siti Nurhalizaa.


Jangan marahh ekk ..aku tipu jee tapi part bangla tuw betull :)


dan background gambar tu silaa ignore rumah sedikit 'semak' tuu














please jangan remove aku dari FB korang disebabkan gambar niee.muahhh..gambar ni hanya untuk 'kipas-susah-mati' aku .sila print gambar diatas and peluk simpan dalam hatii *sajeeww nak rasa disayangiiii






aku sebenarnya banyak masalahh.famili laaa kerja sekolahh yang bertimbun laaa.so release tension dengan meletakkan gambar separa comell niee :D dah laaa bengkak mata dok tenung skrinn compp ni.sakit mataaaaa.mataa ai rabun ai pakai contact lense warna biru tawww.*sila tidur cik ai'na .kau dah merepek tuu





adioss :D