June 08, 2011

random stuff


assalamuaalaikum to babes and guyss ;)


aku boring tahap gaban.tak payah cakap betapa boringnyaaa aku.macam boring waktu perhimpunan macam tu laa boringnyaaa.hmm laparr






aku on FB dan macam biasa orang yang tak ramai kawan macam aku ni tak tahu nak buat apa.chat? aku tak suka sangat chat.tak tahu nak cakap apa rasa akward sangattt.aku nak call sepupu aku and borak-borak tapi aku lupa semua sepupu-sepapat- tu budak-budak. imagine laa macam mana nak bergosippp


aku : kau tahu tak Lisa Surirumah dah kaplee dengan Dato' tutututututut


sepupu: Lisa Surirumah tu sapaaa?


sepupu A: kita tahu sapaaaaa. dia berlakon dalam Wiggles kannn


sepupu B : tak laaaa. Lisa Surirumah berlakon dalam Barney & Friendsss.kan kak nana :)?


Aku: "......................"


 kidssss.... ahhhsepupu aku paling tua pon darjah 6.sedih tauuuu.nak gosip pon rasa tak seronok tawww.




apa laaa aku mereepek ni.since aku tak ada kawan untuk berboraak aku berborak dengan computer.ianya dinamakan oleh mak ayah dia sebagai jabberwacky.dia tak ada muka tangan kaki badan dan sewaktu dengannya sebab dia komputerrr --->>>





bold-jabberwacky


not-bold=aku




dan aku terus  mengorat pak cik jabberwacky ni




oh yaaa dia boleh cakap bahasa campurr.first dia cakap english lepastu melayu lepastu frenchise lepastu melayu balikk







dan yada...yada.... aku berborak dengan diaaa. kadangkala nama dia Fikri bila aku tanya balik dia kata naim (WTH) lepastu apa benda tahhhhhh nama dia pelbagaiii lagii. 


__________________________________________________________________________________


yupp.. Ieman bagitahu aku yang dia single and MR.A tu hanyala gosip okieeee. ye laa Ieman kalau kau couple siapayang nak teman aku dalam group ' " KAMI TAKKAN COUPLE SAMPAI KAMI KAHWIN"


.. tipu jee group tu tak wujud pon tapi kau janji kann no couplewaktu skolahh. yeeee sayang cik Ieman niee.


lagiponn.... bukannya best pon couple waktu skolahh.kalau sedih sebabclash tak fokus belajar. C.K. buat lawak kering pon tak gelak.itu tanda2 kau tengah frust menonggeng. aku tak tahunak merepek apa lagii


ieman dia ada formspringgg .aku dah ada since awal tahun 2010 tapi berhabuk malas aku nak sentuh. aku dah lupa username and password.tak peee laaaa.nak tanya tanya terus dekat FB hokieee(ahh macam laa ko fofular sangaaatttklaannn) yee aku mmg fofularr.jangan cemburuhh ;)





adioss