June 04, 2011

Review filem Kerak ehh Karak


assalamuaalaikum...


dah tengok dah Karak? well aku nak cerita sikit tentang movie KARAK nii


Empat pelajar kolej sedang menuju kembali ke Kuantan selepas bermalam di KL dan mereka terperangkap dalam kesesakan lalulintas yang teruk sepanjang Karak Highway.

Oleh kerana mereka mempunyai kelas pada keesokan awal paginya, mereka membuat keputusan untuk keluar dari lebuhraya dan meneruskan perjalanan mereka menggunakan jalan lama. Mereka tidak mengetahui bahawa keputusan ini akan mengubah hidup mereka selamanya.




overall cerita niee buat aku rasa nak terjun dari kerusi lari melolong melalak keluar dari panggungg. yupp hantu dia memang buat aku heart attack. cerita dia hmm... okayy. bunyi dia macam hantu tu nak keluar tapi suddenly takde pon.bila senyap je harghhh.... hantu tu julur kepala cekik kauu.ok tipuu .. dia kat belakang kauu. seramm tak? tak ? =-=..
-Lighting dia okey.tak adalah mcm gelap gelita pelakon nampak lubang idong jee.cerah sepanjang masa sampai aku ingat waktu tu dah siang.sebenarnya malamm pastu hantu stil lagi warghhh.. makan budak
-twisted ending.dia punya ending memang takkan kita expect.selalunya kita expect happy ending tapi ending dia buat aku nak bakoo je panggung tuu.(tp shahir muka sedih macam tgh gelak)
-hantu menarii waktu lagu Kerek -Amuk (OST) sumpahh lawak
-ada shahir dan kila fairyy ... sure awekks dan bro dekat luar sana nak tengok kann?
okay habis previeww..
after that aku jalan-jalan and ushar reject shop kejapp.happy tadi beli kemeja labuh plaid oren peach.. sukaa aii.hari tu papa beli snickers nike hitamm.iloikee *nak beritahu jugak kewww. of koss sebab snicker aku yg lagi satu hari tu kena curii.saboo je la kan :C pesanan kepada pencuri kaki aku ada kudis buta kassim selamat. takkan selamatlah hidup kau wahai pencurik.dah laa enjoy the pics




jangan laa tenung macam tu.cair iman aiiii.ai tahu you marah sebab tak bawak jumpa umi papa aii kann.alolololooo




heii... aku lagi 100% tak comel dari makcik rozita ni kau tak nak pilihhh. sampai hati.nak terjun KLCC laa macam ni.tak payah jumpa mak ayah aii laa





p/s: entri yg berunsurkan kegatalan melampau.cuba tengok belakang korang tu sapa dok rambut panjang tuuu... +-+





adioss