July 02, 2011

cat

assalamuaalaikum to allllll cat loverrrrrrrr..

I GOT A GREATEST NEWS EVERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
dah ada kucing baruuu :)ohhh hepii
walaupon kucing tu kurus keding macam tak cukup makan *mmg tak cukup ponn *tapi ttp comell nokss.okaylahhh sila ushar kucing aku yang comelll niee












yaaa habit kucing adalah jilat kaki and tangan aku.tak tau laa spesis apaa suka sangat jilat tangann oranggokiee.tah---kau nie anjing kott orr maybe mix.kucing+anjing=kunjing? *pointtt?okeyy seram
lepas ni samak tangan semulaaaa.
comel tak diaaa?comel kann.aku balik dari kiblah terus main dengan diaa.alololoo kiut miut jeeee.dia tak makan apaa lagi.just minum susu. takpe lagi senang hidoppp .aku lagi suka kucing dari budak2 .i don't know why.maybe aku ada gen keibuan kucing kottt.nampak kucing kelaparan jee aku mesti 'alaaaaaa ciannyaaaa'
aku share sikit makanan aku.tapi kalau nampak budak lapar mintak makan aku gelakkan jeeeee.hahhhahahahaha.tipu jeeeee.aku taklaaa kejam sangat.aku baik boleh buat bini mithali tauuuu
and satu hari aku dok photoshoot kucing aku.tak pasal2 kucing tu feeling2 artiss plakk.wah bajet lady gaga pulak kucing aku nii.imagine kalau kucing aku mix dengan lady gagga....how it look?




kucing aku memang tak comel bila jadi lady gaggaaa


aku jugak ada buat videoo khas untuk diaa


okayy..lagu dia jiwang sangattt.aishiteru-ziviliaa
arghh..biar laaaa.nanti aku tulis kat fb aku in a relationship with jemon.
i forgot to introduce la nama dia.nama dia jemon a.k.a junior doraemon. doraemon kucing aku yang hilang tak muncul2.oh sedihh...takpa laa.redha jewww.kucing lupakan kulit betoll doraemon niee.dengar cerita kucing aku berhijrah ke blok A(selang tiga blok dari rumah aku).takpe..aku tau kau dah jumpa tuan yang bagi kau makan ayam KFC hari2.moga -moga kau sehat yaaa.
jangan lupa aku tauu.walaupon kau pernah berak dalam bilik aku and pernah curi makan lauk aku tapi aku tak kesahh.aku harap Jemon tak sejahat doraemon.lagipon jemon tu besar tapak tangan aku jee.mana larat berak banyak2 kan ? :) i love youu.tolong jangan berak dekat pasu okeyy ;)

p/s:aku jadi AJK ampaiann.bangga kannn.hari2 tengok bra dengan spender orang =-="

adioss