July 10, 2011

lap

assalamuaalaikum to all gorgeous out there :)

nak bercerita pengalaman jatuh cintaaaaaaa

saya ingat lagi saya pandang awak first time.selalunya saya ignoreee jeee.ye laaa sye kan hotzz gitueww. tapi bila awak selalu pandang saya ...alahai terasa semacam pulakk.awak selalu tunggu saya setiap hari selasa.saya ingat lagi awak bertumbuk sampai berdarah.ouchh...saya tak mampu nak tengok.sakit sangat!!saya ingat lagi awak kerja dekat supermarket.saya tengok awak kerja sungguh2.tapi satu hari saya dapat tahu saya nak berpisah dengan awak.KENAPA? sebab saya perlu menyambung pelajaran ke tempat lain.saya sedih.sekarang bila saya balik...setiap selasa saya tunggu awak tak ada dah.ohh sedeyy.buat encik SHAHZ JASLE bila awak nak berlakon Asmara 3?? saya menantiii



p/s:entry tak ada point.sekadar melepaskan rindu *alolololo jiwang makkk





adios