August 06, 2011

150 JUTA

assalamuaalaikum to all girls boys fondans and tomboys

intro je tak boleh blah.okay short post je.malas nak post panjang-panjang.aku nak letak gambar yang aku edit untuk ieman.Dia dengan JB. sila belikan roti canai mak'e setiap kali rehat tak termasuk cucikan baju aku selama sebulan,cucikan pinggan aku selama dua minggu dan kena sentiasa senyum dekat mr.a(win) setiap kali kelas dia.itu je upah dia :)


ok ,, sweet nyewwwww



justin bieber kahwin lagi.okay,kejap lagi aku nak terjun KLCC


ieman,sorry kalau aku edit tak lawa.nanti kalau kau kahwin dgn sape2 *seperti contoh mr.a(win)*biar aku jadi photographernya okay :)

update shah jaszle ada cerita baru tahajjud cinta.check it out every friday lepas isyak di tv3.
tapi jangan berani-berani ter'suka' ter'jatuh' cinta keeee dengan diaa okay ! amaran! kalau tak........ hidayah si kaki ngompol datang tenung korang waktu tidur nanti :] *senyuman jahat sambil gosok-gosok misai and bulu dagu a.k.a janggut.

imagine dia datang pakai macam ni lepas tu kata "will awak marry saya" sumpah pengsan bangun lapanpulohlapan kali pon aku tak kisah.ahhh renungan mu menembus kedalam hati ku dan bisa mencairkan semuanyaaa.

terjumpa pulak video ni dekat youtube.dia dengan faesah belai tu lagi.dalam asmara dah romantik-romantik cukuplaaaaa yye dak.abang!!kalau ayunk nampak abang dengan dia lagi hantar ayunk balik rumah mak bapak ayunk!huhuhuhuhuuhuhuhuuu meraung sepoloh malam


tu jeeeeee

adios