August 26, 2011

R-A-Y-A

assalamuaalaikum to all banat and banin

Selamat Hari Raya!
hye,,,,,,okay selamat berhari raya to u olszzz.dan juga selamat menambah beberapa kilo yaa semuaaaa.jangan makan banyak nanti naik 10 kg *pesanan untuk aku memandang perut aku dah 3 tingkat lemak,,. jaga aurat,jaga suara,berhati-hati ketika memandu yaaaa .pesanan khidmat masyarakat ni ini dibawakan khas daripada awek Shahz Jazsle :)
---------------
yaaa...semalam bukak puasa terakhir di kiblahh.sedih sampai meleleh air mata darah.oh tipu tipu.llalalalalaa...waktu tengah syok-syok melantak macam anak jin waktu berbuka tiba-tiba blackout.tak ke romantik waktu kita makan gelap gelita tak nampak apa2.waktu makan tu aku tak nampak apa2 .kang tak pasal2 tertelan lidi ayam cocok acik naya je aku.tak pasal2 raya dalam kubur.nauzzubillah.

ada lagi best.... waktu tu lepas terawih,farahin kena pggl dengan k.hikmah yang hot tu.aku tengok dorang berdua serius gilaa ah muka tu macam bapak farahin bagi surat ugut bunuh je dekat k.hikmah.rupa-rupanya bapak farahin suruh farahin ambik surat berhenti.N-I-C-E malam tu menangis gila-gila-gila-gila ahh.pergi mintak maaf dekat semua budak kiblah.yang aku menyampah buaya 1 tu menggedikkkkkkkkk.haram.pegi mam laa ya dik oiii.sumpah rasa nak bagi penampar je.malam tu farahin tukar barang aku.dia bagi aku keychain lembu ting-ting-ting nama bf dia dkt aku.aku bg keychain teddy bear kudung takda kaki dkt dia.malam tu tidur dgn dia dgn sas.okay...dia tak tidur bawah pon.dia tidur katil taqwa jiran yang baik hati balik awal.dia pun join sekaki dgn jiran aku ,ieman,balik awal.okay berbalik kepada kisahnyaa..besok pagi lepas perhimpunan tergemparrr daripada bf ieman,u.awin kitorang pergi pejabat.sekali dapat tahu farahin tak jadi pindah.hoyyeahh seronokkkkkkkkkkkk laaa kan .tak jadi terjun klcc :) macam ni aku nak tuntut hadiah aku semulaa.main2 je laa.farahin awak ambik laa buat kenangan k :)

------------------------------------------

okay aku ucapkan selamat hari raya kepada kawanku yang berada di DIY and kiblah.you guys always in my heart.ieman buat pantun aku pon nak buat satuu.

hari-hari makan ikan,
lagi-lagi kalau cicah dgn kaya
kalau ada salah silap tolong maafkan
saya ucapkan selamat hari raya

ieman,farahin,adlin,wan,sas,nisa,ain,ardini,qoyyah
alia,nurul,izzati,hanuni ,finas
sori kalau ada salah silap tawwww.korang shweeeeeettttttt selaluuu :)
jangan gadoh2 tauuuu

oklah aku ada berita sedih.ipod yang aku dapat bukan ori pon.huhuuuhhuuu sedihnyewwwwwwww.tapi takpe still boleh digunakann.

baii

p/s:tahun nie aku raya pakai sneakers .baru rockkkk

adios