August 21, 2011

Story-morey ye kekawan :)

assalamuaalaikum to all people who is super excited celebrate hari raya,

DEYMM.. panjang gile intronya . yee.. raya dah nak dekat.tapi raya tahun tak SEMERIAH yang sebelum nie.aku tak tahu kenapa.Yang aku tahu bulan puasa ni aku banyak menangis.bukan menangis sebab tobat hapee... Nurul Ai'na nak tobat.tunggu raya tahun depan ntah biler aa.okay..berbalik kepada tajuk aku meraung macam hilang laki tu disebabbkkan aku banyakk problemm.most of all about family laa kan.lepas tu friends.tak tahu kenapa aku rindu DIY.yeahh dekat sana bebas.walaupon ilmu agama tak setinggi KIBLAH but manusia di sana mempunyai manners yang dikatakan baik.i love when dorang ajak masak.aku ingat lagi waktu masak biskut choco chips dgn fai,qis,wawa and sheri :) lepas tu abg qis bergaduh dgn qis.dorang pujuk Abg qis dgn cookies tuu.sumpah lawak.habis je rasa cookies tu,terus hilang merajuk.yang bangganya cookies tu resepi aku.wahhh ini yang buat hidung aku kembannnggzzz .wehh...boleh buat calon bini mithali nieyyyh :D

============

aku ingat lagi arwah ipod aku yang telah meninggalkan aku pada awal bulan puasa hari tu.ni yang buat aku meraung sepuluh malam ni.



muka nak iras tuan dia :'(

tapi takpe..terima kasih kepada encik eBay  yang baik hati..oh i lap youu so muchh...aku telah membeli ipod baru .yeahhh...boleh dengar lagu jiwang doplohempatjammmmmmmm.saya suka saya suka :)



sumpah aku suka warna ni.

so boleh dengar lagu raya lamalamalamalamalama .sukewww.
okayy... aku beli yang 8GB punya so boleh laa aku sumbat gambar bf aku banyakbanyakbanyakbanyak .




pandai tak aku pilih bakal laki ? :p statement yang korang boleh ramai-ramai-ramai boleh bagi penampar :)


=========================

yeahh...hari tu aku and ieman and pariafarahin buat lagu :) so shweet kann...kann... aku syg korang okay.alololoooo.... cepat carik beladii. *baldi



 saat kita bersama,
banyak cerita yang tercipta,
hari ini disini dan saat ini
Tuhan takdirkan diriku harus pergi

Bila saatnya tiba
kita akan berpisah jua
Kasiih terimalah seadanya

Jangan bersedih lagi
kita akan bertemu nanti
Jangan kau tangisi permergianku ini












dalam gambar: warga banat f'2 :)



Okayh nice .tadi aku bukak belog ieman.yelaa aku baru skarang berkesempatan untuk online.semalam satu hari busyyyyyyyyyyyy mengalahkan najib.tengok video kahwin sepupu diaa.ahh shweet gituee.aku dah imagine nanti macam mana bakal suami aku akad nikah nanti





papa:aku nikahkan dikau Shahrizal Jaszle Bin Jasmin dengan anakku Nurul Ai'na Bt Mohd Tajaharis yang cute comel pandai masak pandai kurus tinggi dengan mas kahwinnya RM1OOOOOOOOOO.11 tunai





Shahz Jaszle: Aku terima nikahnya Nurul Ai'na Bt Mohd Tajaharis dengan mas kahwinya RM1OOOOOOOOOO.11 tunai.





wAH...jauhnya imagination aku.nice. pastu honeymoon dekat Lombok.tipu.apa kelas Lombok.PARIS-KOREA-CARRIBEAN laa kan.kita ambik tiga tempat baru besssssssshhh gitueww.


dah laa penat merapuu.oh yeahhh nak tengok rupa family aku?










bakal keluarga mertua Shahz Jaszle



ok that all.cari laa aku dlm gambar tu.sonang jewwwww.





adios:)





p/s:jemon dari tadi duk tarik wayar thumb drive aku.hape problem kau.aku buang kau dekat pasar baru tauuuuuuuuu.