August 31, 2011

Tumpang merepek


assalamuaalaikum to all gewdikzzzzzz and bajetz sekalian :)

macam mana raya?ada pertambahan lemak dalam perut ?kalau ada saya ucapkan tahniah laa kerana aku pon SAMA!! ini best nie.ada geng.boleh main laga perut sama-sama ;)

memandangkan orang lain masih lagi gila semangat nak celebrate raya dan aku sorang2 kesepiantakadaboyfrenapakaitanakutaktau aku hanya menaip sorang di sini sambil ditemani alunan lagu  Cinta Mati-6ixth senses *aku tak tau kenapa aku tulis bahasa skema



yadaaa...yada... okey malam raya tu bingit giler ahh dengan bunyi pung pang sana  sini mengalahkan bunyi bom meletup dekat palestin.sumpah rasa nak je aku tarik telinga anak  jiran aku tapi memandangkan aku takut disaman di pagi raya dan takut duit raya aku licin disebabkan nak membayar saman dan maybe aku aku akan disumbat penjara kerana mempulas telinga budak sampai maut di malam raya dan sebab itu aku hanya duduk diam-diam anyam ketupat sambil bersimpuh nyanyi lagu dendang perantau *oh oke tipu . bayangkanlah rumah depan aku berlawan dengan jiran sebelah aku.rumah nenek aku  ditengah-tengah . memandangkan kitorang tak nak ditangkap polis waktu malam raya,so hanya duk dalam rumah tengok dorang berlawan FIFA MERCUN 2011. sekali pommmmmm...dorang baling depan rumah.sungguh sungguh kurang hasem punya budak. aku pon mencarut sepuas-puas hati dalam hati.ye la kan malam tu kan geng aku semua terlepas dahh.terus aku keluar dari rumah dan pergi rumah jiran aku dan baling mercun bola 10000 biji sampai terbakar rumah dorang.hahahahahaa. sape percaya memang tertipu lah kan.aku just dengar nenek aku membebel marah-marah.biasa laaaaa nenek aku tengah mengaji lepas tu tiba-tiba orang baling mercun takke melatah nenek aku terus bukak silat.janganlaapercaya nenek aku dah tua. dia just bebel dekat sepupu-sepupu aku.apa kelas nek bebel,kalau na kan dah lama ikat dorang kat pokok lepastu sebat lepas tu simbah asid.hahahaa lepas tu kita duk penjara yaa nek =_=" sepupu-sepapat aku dorang baik je .main ps3 walaupon dorang tahu malam tu malam raya orang pergi bertakbir dorang main call of duty *simbah asid baru tau*.alaa sekurangnya tak la main mercun.takke haru kau nak salam sepupu kau sekali tengok jari sepupu kau tak cukup lima.haaa mau pengsan hempatpulohharihempatpulohmalam kau dekat situ.oh yaaa..nie first time aku tak usung kamera kehulur ke hilir dok syok sendiri tangkap gambar.FIRST TIME.kalau tak aku duk tangkap gambar buat muka bajetlawacunsangatlakautu.eh memang cun pon Lisa Surirumah tengok aku pon terngangamelelehairliuryusrynakmasukpinangterustakjadi wa cakap lu.jangan main-main sekali aku buat muka  bajet cun lawa tu, Shahz Jazsle pon melutut mintak kahwin dengan aku.itulah kuasa cinta.woowowowwwwwoooo <3



oh yeah tadi baca TERFAKTAB.best-best-best.blog tu kebanyakkannya pasal cinta.ai  ni kalau bab bab cinta ai suka tawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww. ye laa kan girlssssss .walaupun muka aku macam jamban tak siap tapi dalam hati ada garden taww.jangan main-main.sekali aku kenyit mata,adoidoidoi meraung ke tergoda gituu.
waktu raya ni aku kempunan betul nak makan kuah kacang.arrrrrrrrrrrr aku mengidam ni.walaupun perut aku macam ibu beranak enam tapi aku nakk jughakkkk.plissssss...siapa baik hati boleh poskan kuah kacang dekat aku.ataupon korang ada bua rumah terbuka  bolehlaaaaa aku buat muka tak malu pergi makan.rezeki jangan ditolak,boyfriend jangan di cari.*okey tak ada kaitan.
yaa........aku merepek je dari tadi.family lain semua dekat luar seronok borak-borak aku sorang je macam beruk bawah meja sorang-sorang dalam bilik main lappy.nak buat mcm mana aku memang susah bergaul dengan umat manusia.sorry to say.aku nie memang jenis peramah tegur sana sini tapi aku bukan jenis yang suka berborak sangat.aku memang alahai mesra alam boleh buat menantu dah ni TAPI aku tak banyak cakap sangat.tak tahu kenapa bila aku masuk kiblah aku jadi manusia yang macam susah nak berborak.Okay fine,nampak aku seronok borak2 tapi dalam hati Ya Allah rasa akward tu selalu datang menyerang 'kay.eh tapi kalau nampak aku jangan lari dekat mak kau kata "makkkkkkk ni laa orang gila dalam blog yang susah nak borak,dah la muka macam perogol pembunuh bersiri..dalam belog dia tulis dia kata dia ada masalah nak berkawan/berborak .mesti dia tak ada kawan .bla...bla..bla.."
okay kalau ada jugak orang macam tu meh aku simbah asid *serius niee.kalau aku marah aku rasa nak bunuhhhhhhh semut.hahahahhaha...lawak kering.ok tiba-tiba teringat CK.wawawawaaaaa.... :'/




aku rasa rindu dekat 'someone' .dia dah la JARANG on FB.i mean like fb je la satu-satunya tempat aku nak stalk usha dia.sedih tak ? aku nak call dia tapi tak berani.aku rasa pernah call sekali.aku menyamar jadi Bangla tong gas.hahahhahaaaa..sebijik suara muka pon sebijik.wakakakakaaa.... sweeeeeettt gitueww.tapi  sekarang di Fb langsung tak on.maybe twitter kott.tapi aku dah nak patah jari search nama dia.tak jumpa.waaaa..nie yang buat aku hentak keyboard macam baru kena hantar surat saman dari jiran sebelah.JMON pun pandang slack je dekat aku.waaaaa.. mana kau ---- ....aku mishhhh you like nak mati.takpe nanti aku buat prank call dekat kau.kata aku ni bangla jual gas lagi.walaupon kau hangup telefon tu , aku akan call sampai kau rasa jatuh cinta dengan aku.hahhhaaaa... okay..mak datuk jiwang gitu.




Okeh sayang korang walaupon takde orang yang baca.=_="
kesah hape
adios

SELAMAT HARI MERDEKA DAN RAYA AIDILFITRi