October 03, 2011

fun memory with Sharizal Jaszle Jasmin

Assalamuaalaikum to y'allllllllllllllll :)

dey,hari ni hepi gilerssss bangat.masak carbonara versi expresssss.resepi ada di SINI.

tadi ushar gambar my hubby.yukss..geli la pulak.okay senang cakap my 'Shah Jaszle'banyak laaa gambar tu terperuk dekat dalam pc aku.daripada simpan baik tayang muka ye dakk
presenting collection of my lovely photos

waktu dinner semalam,shah mintak makanan fav dia. ceh,kuat melantak rupanya laki aku ni.habis semua dia makan.tak tinggalkan untuk i pon.
dia pergi buat lawak tak berapa pandai,tak pasal-pasal aku bagi cubit manja.nasib baik masuk ICU je.yang,lain kal buat lawak pandai,jangan buat lawak bodoh.
waktu pegi doktor gigi. i dah kata jangan tibai coklat anak jiran sebelah..u degil.tak pasal-pasal bapak dia tibai mulut u. kan dah tak boleh tutup mulut tu.nganga laaa u seumur hidop.

gambar waktu u tengah belajar dekat Universiti Al-Azhar.fuhh...i tak sangka laki i kuat agama .i'm proud of youuuuuu :)i ingat lagi,u nak try naik unta tapi tak dapat.u pijak kaki unta tu.unta tu mengamuk terus sepak bontot u.tak pasal-pasal tak boleh duduk sampai sekarang.
i bagi hadiah b'day.seriyesly,mulut u tu nampak semua taik gigi ,coverla sikit .u ni buat malu i jeewwww.*gambar sebelum jumpa doktor gigi
waktu umrah a.k.a. honeymoon.memang bertuah dapat laki alim macam you.kepada di luar sana,tolong jangan cemburuuuuu *terus gelak anoyying huhhuuuhuhuhuhahahahahahuhuuhuhuhuhuhaha

okay itu sahaja koleksi gambar tak boleh blah si shahz jaszle.sebenarnyaaaaaa.............................









anda tertipu.cehh sejak bila aku kawin pon tak tau laaaaaa.itu je nak menghilangkan kebosanan yang melampaupaupau aku nieeeeee.

adios

p/s:cerita ni tak de kaitang dengan yang tengah kena soal dengan munkar nakir or tengah nazak or yang tengah baca blog aku ni .Have a nice dayyyyy :D