October 01, 2011

i love them

assalamuaalaikum to all anak manusia and beruk sekaliian ,

wahh..so hepi pergi bertuah aku hari niii .or in other words happy go lucky.ye laa biasa laa dah buat passport.banggha takkkk??????????!! lepas ni i boleh pergi Lombok dengan legal sebab dah ada passport.
gambar passport terpaksa di-blurkan di atas sebab kehodohan tuan gambar yg melampau hingga boleh bagi heart attack pada bakal mak mentuaa

satu hari jalan-jalan-jalan jewwww.from hartamas my family terus straight pergi one utama.lepak-lepak opkos la kan :)
act,nie bukan one utama pon.the curve.tapi takpe kena jugak show-off kan betapa happynya si perut seksi baju hijau tuu.wajib tunjuk tauu.sila carik aku tauu.si baju biru plaid pipi terlebih seksi muka cover bajet artis tuu.
pergi makannn.sedap wa cakap lu.memang nak menangis tahap 5 baldi ah kalau makan dekat sini.sila la ajak satu famili ibu,bapak,mertua,ipar,nenek,atuk,cucu watever laa.bawak satu bas pon takpe kayy
aku makan seafood marinara.lalalalalalaaa sedap wohhh. kalau kedai bapak tu aku punya...hei dah lama akuu......*amboi nafsu terlebih ghairah nampaknyaaaa
see .takke buat kau rasa nak jilat skrin jee.memang tahap gaban laa sodapnya.hahahaaa patotla perut tahap 5 tingkat .tu yang aku makan.ingat nak tepek gambar banyak2 tapi kemalasan tahap auzubillahhiminassyaitonirrajim betul laaaa.sila click kotak di bawak for the website and info about this restaurant
http://www.fish-co.com/
sila laa rajinkan diri mengushar nyaa okayzz :)
-----------------

ada sedikit masalah di siniiiiii.aku senang cakap laa dah fedap dengan masalahh .i feel like taking the gun out and shoot my head.watever lah kan.sila ignore english merapu tu. rasa mati penyelasaian terbaik kan.ceh ayat pasrah memang patut kena tembak biar matii.ehh berdosa tawwwwwww.Ya Allah,panjangkan la cuti aku.biar tak payah kiblah.biar boleh balik DIY semula kan :)wahh that's heaven laa kalau berlaku kann.
 pretending to be happy =_=" not a very sweet success la kann
aku tengah sedih niee.cepat laa pujuk everyone.oh i forgot!! i got no friend.i mean a 'reallllllllllll' friend that can lend me her shoulder to cry on.duh susah betul kan nk pertahankan friendship ni.orang tak berapa ramai nak kawan ngan aku.biasa laa skema girl is always at the back kann.aku ni jenis yang tak ambik tahu gosip sekeliling.tak tahu berfesyen.lalalaalaaa....tak laa berapa lawa.

okay tak?aku deactivate acc dah.hmmm....berhenti kejap main fb kann.rehatkan otak.asyik doplohempat jam pikiaq nak post status apa,grammar english beterabur ke tak kaan.kat mana kepalahotak dekat fb jeww.takpe.aku MC fb satu hari kay.lagipon aku nak chat ngan sape je kann.baik deactivate kejap.
seriyesly ,feeling rasa cam nak nangis je sekarang.aku tak tahu kenapa aku ni kuat sangat buat air dekat mata ni.deyyyy...jangan membazir air.amalan setannnn tuuuu.

ceh malam hampir menjadi pagi.
biar dinda pergi beradu
bangun pagi gosok gigi
biar seharum bau madu

wahh...a boleh jadi piramli niyyyyhhhh.i gotta go.

adios

p/s:saya berubah