October 16, 2011

mengorat dengan KFC

(amaran!!!!entri ni buat korang tak tidur malam selama doplohlapantigapuluhratus hari.ianya berkaitan antara cinta dan sayang.merepek.sila baca :)

Assalamuaalaikum to all bakal isteri and bakal suami sekaliannnn,

amacam????????????blog ni dah buat plastic surgery .tukar muka dari pink jadi coklat.lagi lawa kannnnnnnnnnnnnnnnn macam tuan dia (choiiii...perasannya awek shahz jaszle tu)
hehhhhhh aku dah tukar blogskin.yelaa kan warna pink jewwww.naik demam denggi aku tengok pink.baik tukar selera skali-sekalan kaan.
nice periksa lagi seminggu je.kau sibuk balik rumah buatlemak and menyemak buat semak dekat rumah ni.Tadi pukul 11 MALAM makan nasik tomato sambil tengok hantu bangku kosong:8)

MAKAN BANYAK MALAM2 = shahz jaszle lari carik bini baru
tobat taknak makan malam.aku nak makan TENGAH malam baru best ;)
seriyesly....aku kesah pasal berat aku yang hamboiiiiiiii kemain laju naik nak turunnya kemain liat bebenor..ramai orang pesan kat aku dan aku yang mulut memang suka carik gaduh poonnnn balas:-

Mistery :"Na,turunkan berat badan.nanti karang takde laki yang nak kat hang meraung sepuluhtahunsepuluhbulansepuluhharisepuluhjamsepuluhmintisepuluhsaat pun tak guna. "
Aku :"Alaaaaa...aku carik yang sama saiz ngan aku"
mistery : "Na kecikkan sikit badan.baju susah nak cari.dahlaa hang tinggi supo galah,badan besar takke macam ahli bina badan tak rasmi"
Aku : "Jadi ahli bina badan la senang.badan taf and kuat.boleh tibai mulut kau yang bau macam taik Jmaru ni.sumpah koma sepuluhtahunsepuluhbulansepuluhharisepuluhjamsepuluhmintisepuluhsaat kau"
Mistery : "Na ,mengandung 8 Bulan keWWWW*NADA MENYINDIRRRRR"
Aku:"ehhhhhhhhhhhhh mane ada. salah tu.bukan lapan bulan.9 bulan laaa.minggu depan doktor kata dah boleh bersalin"

cehhh...marah ke cik nana gojewwwsss???orang tu bagi nasihat dekat kau tuuuuuuuuuu.terima la dengan reda okay.setakat sindir tuu nak bagi kau semangaatt.
okay aku terimaaaaaa.nanti aku try diet.Atkins diet,low carb diet,south beach diet,low carb diet. cehhhhhh aku mmg terer ahh kalau bab senaraikan semua spesies diet ni.sebab dulu aku pernah diet.macam2 try. pernah try diet tak makan nasi.ada jugak perubahan.tapi aku tak tau bila aku diet orang susah nak bagi sokongan.sindir-sindir lagi ada laaa.
malas nak cerita panjang-panjang.insyaallah kalau tak ada godaan syaitannirrojim aku nak slim badan jugak.bukan sekadar untuk cantik tapi untuk kesihatan jugak kannnn.*doktor in the making tengah cakap ni.
silalalaalaaa ingat orang yang tersayang.berhati-hati ketika bercakap.

adios
p/s:sesi luahan perasaan.ignore kann budak gila membebel