November 14, 2011

Doktor Aina in da house

Assalamuaalaikum to trolls and trolley everibadi
aku saja baca cerita pasal brain tumor. eh,eh,eh obses dengan andai itu takdirnya.ini websitenya

BRAIN TUMOR
okay koraanng.info yang aku dapat tu aku akan simple kan kay .

gejala ni selalu berlaku pada golongan umur -->
(3-12 tahun)omaii budak UPSR .kesian dorang
(40-70 tahun ) nenek Sally?
 
tanda-tanda --->
1.sakit kepala yang teruk lagi-lagi waktu pagi
2.Loya dan rasa nak muntah (bukan loya pregnant :P )
3.perubahan dalam pertuturan,pendengaran and penglihatan.
4.masalah dalam keseimbangan badan waktu berjalan.
5.perubahan dalam tumpuan.cepat terganggu.
6.Cepat lupa.Masalah dengan memori
7.otot menggeletar ataupun kejang (sawan)
8.kebas atau mencucuk pada lengan atau kaki

okay kalau korang ada tanda-tanda ni baik cepat pergi check doktor.karang terlambat,bahaya!!

aku pun ada tanda-tanda tu. tanda 1 , 3,4,5,6,8
jom ramai-ramai check doktor. actually aku pernah rasa macam sakit kepala.memang teruk laa sakit tu.since awal tahun.kadang-kadang tak tahan aku tibai jugak panadol pejabat kiblah tu.Aku kadangkala kata aku sakit perut sebenarnya aku sakit kepala.aku ingat lagi ubat doktor Noh aku makan overdose sebab tak tahan sakit kepala.doktor suruh ambik sekali sehari aku pegi telan sekaligus 5 biji mana tak bengong.dah la ubat tu kuat.hai,lama-lama jadi minah addict jugak aku ni kan. banyak ah tanda-tanda aku dapat tapi malas nak tulis.kalau aku tulis bukannya orang kesah kan :) so simpan diam-diam cukup. dah la nak blah
adios

p/s: Don't be afraid . Have faith in Allah :]