November 07, 2011

Pak haji suami Mak Hajjah

Assalamuaalaikum to muslim,muslimahhhhhh semua

*video diatas takde kaitan antara yang tengah baca blog ataupun yang tengah buat haji.saja nak menggatal jewww.

sebenarnya sekarang tengah cuti raya haji so happy hajihajihajihajjah everibadi.percaya tak..aku baru balik dari kiblah.pecah rekod budak paling last balik.hewww....hewww sila bagi anugerah kepada aku.ye laaa kan selalunya muka aku kaki balik awal.terbalik pulak seyh.
emmmm haritu aku ada laaa korek BB my bapak.sekali jumpa gambar waktu aku menyemak/melepak/mensepak lantak laa apa kan  dekat hospital waktu tu aku sakit.siaannn aku .cepat laaa ramai-ramai cakap kesiaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnn
*orang sakit bajet sihat atas katil hospital tepi tingkap seram malam-malam nampak pontianak bergayut.

seriyesly hospital ni mahal tahap gaban.tapi layanan dia memang tahap 50000000000000000bintang.ececehhhhh bajet luu.dudukhospitalmahaltapisebenarnyainsuranbayartapistillbajetbapakkaukaya.itulaa cik nurul aina.
bilik tu best aku duk sorang tak payah duk wad ramairamai orang.tak ke haru orang kanan kau diabetes kaki kena potong orang kiri kau tengah sakratul maut orang depan dah meninggal sejam lepas tinggal katil kosong memang seram berdiri semua bulu ketiak kau???dengan belas ehsan KPJ hospital dengan nurse pembunuh penyayang dapatlaa kau duk sorang-sorang bilik vip tarap 50000000 bintang tuuu.
first night duduk hospital...aku sorang jewwww.memang takde teman tapi mesra dalam bilik tu.MEMANG SORANG JEWWWW.
sumpah aku dah imagin Hantu kak limah merangkak keluar bawah katil cabut wayar air aku.ahhh mamtik kering aku.tapi tak pun.just langsir tingkap bilik aku tu terbuka dengan seluas-luasnya bagi aku tengok pemandangan bangunan tak siap memang seram ahhh kalau kau kenyit mata doploh kali nampak ju-on duk main dengan Jmaru dekat tingkap tu. aku nak tutup tingkap memang sahlaaa tak boleh tangan penuh wayar kiri kanan.pernah sekali aku cuba pergi tandas sendiri,sedap aku jalan tiba-tiba aku perasan darah naik kat wayar.penuh darah kat wayar.nasib aku tak buat drama pengsan karang tak pasal-pasal besi wayar air tu himpap aku,mati kejung je.aku pun tahan hajat jeww laaa.malam tu nurse tu hantar tandas magik iatu tandas bergerak.so kalau aku nak kencing just alih badan sikit,tanggal seluar dan qada' laa segala hajatmu ituuu.yang sedih nyaa jamban tu my lovely sistahh nur ameera nabila yang kena cuci.tahniah,anda berjaya tahan bau hajat adik mu itu.sebab aku jugak laa kakak aku tak jawab periksa.semua 0 je dekat kertas dia.elehhh ciannnnnn nyewwww.end lepas seminggu 3 hari aku blah dari hospital yang menyebabkan berat badan aku naik 8 KG .caya tak??
*****************************************************
^^^^^post Sabtu,5 November 2011

tak sempat post.aku repost balik.deyyy..selamat hari raya haji.dengar cite ada budak tu nak pindah Kiblah??gilakkk kau.
STAM my future prison.welcomee aboard bebehhhh :)

husbang no.3 
ce teka sapaaaa?
adios