December 14, 2011

model pasu bunga sangat HOTTTTT

assalamuaalaikum to all nephew,niece,mamaw,papaw,grandmere, mademoiselle,mister,mistress

hai saya model pasu bunga . jika anda nak order pokok bunga sila call 999. nanti free-free kena baling pasu dekat kepala :P
so like kakak aku balik :D habis SPM laa katakan.ohooho anda dah tua.okay,harap dia baca sangaaaaaatttttttttttttt :P
oh yaaaa, aku pun tak nak balik Kiblah awalawal.tak nak wehh, karang aku maluuuuuuuuuuuuu nanti banyak budak baru *sepak lapanpulohlapankali*
heheheh,aku benci betul sape yang tulis dekat shoutmix saya dah follow blog awak,awak follow balik yeeeeeeee
YA ALLAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GERAMNYA AKU.walaupun blog aku takla hot mana tapi aku pantang laaa orang tulis macam tu.
lepastu aku tengok follower aku tak naik-naik pulak.eiiiihhhhhhhh gerammmsssss.jangan la bagi harapan dekat aku tinggi-tinggi :P
hewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww,lantak la kau wahai manusia.aku bukannnya kesah ada follower tapi tolongla wahai temanku janganlah kau bagi janji manis tidak terperi tetapi kau memungkirinya,oh kawankuuuuuuuuuu
*lompat eksaited* kami telah kaya dengan hanya menjual pasu bunga.ANDA BILA LAGI ?*ayat MLM*
hahaha muka aku macam tahan berakss je bila lompat.sikit lagi bergegar alam :P
 pembeli tetap pasu bunga aku. mak arab wa cakap luu :P okay lubang hidung aku memang natural kembangss yawww.takde edit-edit tauuu
okeh tu jeww yang aku nak utarakan pendapat. wahai sekalian makhluk alam , wahana bangsa kita dapat ditegakkan sekiranya mentaliti warga Malaysia diubah dengan pergerakan 1Malaysia .
oh okay,teringat bengkel bahas dengan dini,qoqo,rara and k,nabila :P

adios querida

p/s:gambar diambil ketika b'day kakak aku.background milik SMKBTS. oh yeahh, jika ada majlis kahwin,birthday,cukur jambul,tahlil,menyambut menantu and what-so-ever sila call photographer di talian 03-kautekanmemangdapatsatupasu .