March 13, 2012

bila aku nak kahwin ni. menduda lama sangat dahhhhh

(amaran keras. post ini mampu buat korang rasa nak menangis a.k.a terharu melihat betapa kuatnya angan-angan kak limah ni. okay amaran tamat. saman-menyaman takkan dilayan. bye)

assalamuaalaikum to at-tuulab , al muaalimah , al mudaris , mawaddahku , raihanahku
bajet speaking arab jap =P


kan best rumah atas pokok. aman hidup. kalau lapar petik buah dekat pokok. kalau nak mandi tunggu hujan. sabun guna daun pokok tu. wangi kot. contohnya Secret Garden guna pokok kan. berak je , guna taik tu buat baja pokok. nanti pokok tu lagi tinggi . WAH! boleh sampai di atas dan mengukir bintang. wahhahahaha. pa  , umi , ya , mat jom pindah dekar rumah pokok
hai semua. kenapa tajuk saya di atas sangat tak boleh blah. sejak bila aku kahwin?sejak bila aku menduda?bukan iffah kew? sorry gurau cyunk laa.

okay aku nak cerita tentang wedding impian aku. okey impian aku nak wedding grand-grand kalau boleh buat perarakan dari KL sampai Kelantan . naik kereta kuda. wah, sumpah putus dua kaki kuda tu nak bawak si montel Ai'na ni.
 feeling ala-ala Kate Middleton . hek
kalau aku nak simple-simple jew. nikah,makan,tangkap gambar-gambar sikit. hikhok :P
aku suka tengok wedding macam Maya Karin tu. even though dia dah cerai tapi tu takde kaitan dengan aku lah. tapi aku suka wedding ala-ala garden tu. tenang jew. aku ingat nak akad nikah kat taman bunga bawah pokok. hushh suweet gituew.

Aku Shahrizal Jaszle Bin Jasmin terima nikahnya Nurul Ai'na Bt Mohd Tajaharis yang comel , cantik , tinggi , pandai masak, come..ohok..ohokss..OHOKLSSSJDHHGIRHGHFHIURGH (tertelan daun kering jatuh dari atas pokok.)

Akhirnya kenduri kahwin jadi tahlil. Nauzubillah. berbalik pada topik wedding impian . antara wish aku ialah ::

tempat:

aku nak kawen dekat taman. macam best je. tenang and syiok. tapi yang leceh susah nanti kalau hujan . haru haru. habis kuyup tetamu.

kalau ada peluang nak pakai camni camni. pedulikan takde sleeves tu . boleh tambah takpe. aku minat fashion designing ni. cuma malas nak jahit-jahit susah lew. 
website yang baik hati saya bagi curi gambar dekat website dia : TheKnot and GOOGLE IMAGES

okayh sebenarnya banyak lag nak tepek pasal wedding ni memandangkan aku tak cukup umur lagi so sabar subur , tak sabar masuk kubur ye bang.
sekian dari saya pengacara Nona. selamat pagi/malam

adios