April 29, 2012

the komanderrrrrr is talking

assalamuaalaikum

assalamuaalaikum to allssssssssssss.

hari ni aku dengan baju rumah kuning semangat naga tak tukar-tukar since malam lagi. balik terus lompat katil tidur. bangun pukul 1 larh jawabnya. wehh penat wehh. kulit aku ni dah macam kulit maskot naga tu dah. belang habis. yelah praktis kawad. padahal tak menang pongg :P agak sedih tapi aku dah cuba yang terbaik untuk jadi komander pimpin my anak-anak-anak buah tu. jerit sampai sekarang suara tak muncul. hilang tertinggal dekat stadium. thanks to everyone in rumah kuning.
APA-APA PUN KUNING NO.2 SO CONGRATULATION LAH YE, AKU DISINI RASA BANGGA SEBAB AKU RUMAH KUNING. tapi banin no.1. gila-tak gila. hehehe tahniah abg syakk and the rest of the kuning punya gengss. tuihtuih. bola no.2 . okay la tu. *okay sebenarnya aku and hanuni semangat gila sokong sampai waktu kalah tu kitorang try nak terjun stadium. sedih gitu*

buat semua .aku sekarang tengah tension tau. lagi 10juta kali tension daripada mana-mana menteri malaysia. tension-setensionnya. yup. kiblah memang banyak dugaan. kakak aku cakap lah. ya memang terbukti banyak sungguh dugaannya.

buat ustaz zaharuddin. kalau saya dapat 9A insyaallah tak pindah. ini bukan janji cuma kemungkinan. 
mana tau pokok-pokok kiblah rindu dekat aku. keceriaan punya geng lah katakan. tak gitu adlin? 
hehehe. geng sehati sejiwa bersama memerangi otak. :P

okah gerak dulu ya. saya nak baca aku bukan mistress by acik lana. oyeah. tunggu review yoww :P

adios






























p/s: i like apam. alot