September 02, 2012

elehhhh, kekadang poyo je lebih tu

assalamuaalaikumwarahmatullahitaalawabarakatuh,

hah saya nurul ai'na mengisytiharkan ini adalah post dia yang terakhir sebelum PMR, jadi lepas ni takde lah dengar dia membebel,mengutuk,merengek,menyanyi,menari,melawak eh lawak ke der?

ahah gimik je lebih. kang minggu depan bukak meraban lagi dalam ni.

Nana tadi nangess, gedizzkkzkzkzk habis. lepas tu kan dekat facebook, eh Malu ler.

Ya Allah aku tengok fb ni makin lama makin pelik u knoz. macam medan kutuk mengutuk, fuh lajuuuu desup .

hmm, ngantuk mata. besok balik. mengadap muka-muka tu. rileksssssssssssssssssssssssssss

nak sangat jaga hati orang, hati sendiri tak terjaga.

adios