October 20, 2012

kengkadang

assalamuaalaikum gal and pal and guyss

kengkadang,
aku nak aku sorang je dalam dunia ni,

kengkadang,
aku nak semua orang sayang aku.
takde benci

kengkadang,
aku nak semua orang blah jangan dekat dengan aku langsung.

kengkadang
aku nak semua orang rapat dengan aku,
cerita macam-macam.

kengkadang,
aku rasa nak menjerit dekat semua " i hate you"

kengkadang,
aku nak semua orang kata " aku sayang kau nana"
bahagia dan aman.

kengkadang,
aku rasa aku ni tak reti bersyukur dengan apa yang ada.

syukurlah.

sebab ada keluarga yang masih menyayangi.
masih ada kawan sejati,
dan yang penting,
ALLAH masih lagi membenarkan aku untuk bernafas di muka bumi ini.
syukurlah wahai kawan.

masalah yang aku simpan,
tak terluah,
kalau diluah makin bertambah,
makin tak sudah,
makin aku lelah,
telah lama menjadi barah,
yang tak mungkin kebah.

hati aku bagai dihiris belati,
aku hanya berlari,
tanpa ada tanda henti,
jika tidak aku berhati-hati,
aku mati lemas sendiri.

Ya!
aku kena kembali pada itu,
lupakan waktu lalu,
mungkin hati aku yang lesu,
kurang isi dikawal nafsu,
mungkin aku hanya membatu,
tanpa melawan dengan jitu,
aku harus kembali pada fitrah yang satu,
ALLAH S.W.T cintaku,
penuhilah hatiku,
jiwaku,
nafasku,
dengan namaMu.

nukilan
Bintu Tajaharis.


tulah huahahahahhahahh kalah A.Samad Said wa cakap lu. tengah feeling tengok ATM lawan The Red Warriors tetibe dup-dup.

kalau sajak tak sedap tak payah cakap. kalau sedap pun takyah cakap. sukati engkolah. it's up to you.

aku cuma mengubati hati yang lara. ecehhhhhh. wuuuuu. walaweh nana jiwang auww.

tulah kalau hati aku tengah sedih ke hape aku suka buat sajak or pantun. happy pon same. kekadang bantai je ayat-ayat chentaaaa tuu.
ade prob sikit.
tapi bagi hati wa kacau la.
wa seydih wat camane kan .
dah ditetapkan macamtu.
doa jelah.

okay kembali ke dunia sebenar *hantuk kepala ke dinding sebentar*

adios