November 26, 2012

mari menjiwangkan diri

assalamuaalaikum to boys,girls,lelaki,perempuan,banin,banat

so, saya masih lagi tak habis tengok citer korea. ohhh tolonglah cure kan saya punya addiction. parahhhhhhhhhhh sangat ni !





lagu ni macam slow jiwang walaupun aku tak paham kebende yang dia dok nyanyi. nasib baik ada subs. ohh okay baru aku paham. wooo
kenapa ngan aku ni?
huuhuhuhuhuhuhuhuuuhuhuhuhuhu

shahz jaszle nape kau tak jiwang cam ni?
kau memang.

eh, adios

p/s:tak habis tengok lagi. aku dah start untuk stress ni. banyak sangat ke problemnya?

p/ss: hyun bin bapak lah. agh, kenapa aku tak lahir kat korea.

p/sss: aku tak de benda nak cakap. bui bui!