December 31, 2012

hot giler kau punya banner

assalamuaalaikum to all blogger tegar, facebooker tegar, twittereerr tegar dan manusia yang normal.

Elehh, takde efbee, gebang kot.

so i've change a little thing in my blog.
look so superbly different right?
banner dia aku rasa cam "why not i change it from a girly-ish style to urmm, cat-ish style"
Gambar cilok from pakciks google yang baik. gambaran sebenar waktu aku tengah ber-blogging
or in a real life.
jerit macam nak beranak.
pastu aku letak iklan and shoutbox sebab saya harian!!!! so banyak masa nak cekidaut-cekidaut.

bayangkan waktu akad nikah, suami kau sarungkan gelang ni pastu dia cium dahi kau dan tiba-tiba kau terbangun, rupanya mimpi and then you reliaze you just pee on your bed *lempang lapan juta lima ribu kali*
BARANG SEKOLAH SEMUA DAH BELI. WHY OH WHY WHY!!?!?!?!?!?!
TAKLEH BUAT ALASAN
"PA NA TAKLEH PERGI SEKOLAH SEBAB PEN TAK CUKUP. PITY ME T_T"

so sekarang wating for the day.hari yang lebih menyeramkan daripada waktu amik pmr.
soooooo scary-merry-go round meh.

pray for me, pray /
Ya Allah permudahkanlah hari-hariku disekolah baru. Temukanlah aku dengan teman yang baik dan berharap sangat budak sekolah tu tak jumpa blog aku.

Hari tu semalam punya semlam. Aku goreng popia durian. okey nak promote jap, popia durian jenama apa tah aku beli kat Tesco amatlah MARVELOUSSSSSSSESESESS. patut beli and cuba, nyum
Okay teruskan cerita.Aku panaskan minyak and then goreng popia. Bila popia tu dah start kekuningan, kena angkat or else isi durian tu meletops letops and you don't want that to happen.
i olss angkat lah cecepat and then........
POPPPPPSPSSPSPSPSPSPSPSPSPPSPSSPSSSSS!
ISI DURIAN TU MELETOP JUGAK AMIK KAU MELOMPAT NANA.
AND THEN ISI DURIAN TU KENA MUKA WHICH IS SO DAMN HOT.
SCENE LOMPAT MACAM BERUK KEJAP.
muka rasa macam pijar-pijar. and then muka tu naik bijik-bijik berair.
besok pagi naik parut macam jerawat, but A LOT WORSE
hahaahaahahahahhah waktu nak masuk sekolah tulah semua benda menginap kat muka.
tapi popia durian tu sedap, so takdelah bad sangatkan.
nak post gambar, i think is not necessary
malu ittew lahh

this is me , crying like a baby, while eating popia durian. so good.

so that's all for today.
aku dah jarang post masak-masak kan.
malas kot. baik post gambar kucing aku duk buat aksi panas.

 HOT GILERSSSSSS . OHEMDEEE POSING MAUT
 PEH TERGODAAAAAAAAA.

Okay enough of the merepeksssss.

adios

p/s: tonight, we are young , so let set the world on fire, we can dieeee togetherrrrrrrrr.