December 09, 2012

Maharaja tak lawak

Assalamuaalaikum girlss boys

Post ni saya draft

Im here in kelantan. Siapa ada di kelantan, put your hands up!! *bunyi cengkerik and belalang*
You must understand me, kalau di Kelantan, the main activity is omnomnomnom kan.
Act, balik sini for tahlil. Dah genap setahun pemergian arwah tokma. Dia meninggal dunia last year. Bila balik kelantan, i felt awkward. Yelah selalu tokma akan tunggu depan pintu, sambut us with a smile, now, cikna and sofie (kucing debab) jelah yang tunggu. Sobs,sobs, :'(
I miss her. Now, dah takde nenek. Only left my atok at pahang with his new wife. Okay takdelah new sangat wife dia. Dah lama kawen. Well,step grandma ni is different. Dunno lah, tapi as long as my atok is happy, bolayan. :)

Semalam pergi stadium, perghhhhh dengan harapan besar and super eksaited. First time nak gi , stadium ni, berkobar eden tau. Lagi-lagi nak tengok the Red Warrior. Ahaks, so pegi lah with my dad and bro. Sampai je Stadium Sultqn Muhammad , hazabbbbbb. Bukan sahaja penuh, siap berebut-rebut nak beli tiket. Ada part satu guy to panjat badan sorang lagi guy depan dia. What the heaven?

So beli mafla je lah. Nanges. Baru je nak pecah rekod sendiri. Bai-bai. Eh pastu beli jersi snyum ya hengkau. Kemain lagi cik bedah.
And then pegi PCB. Makan colek and ABC sambil ditemani bayu laut yang lembut menyapa diriku ini. Ohoh metafora gitu. Angin malam laut china selatan.

And then aku terfikir lah waktu balik tu. aku terpikir nak sekolah mana? Dah apply for teknik but macam peratusan untuk dapat is 50-50 je. So, aku still kena carik sekolah lain, takmo swasta. Rasa macam nak try kerajaan pulak.
Tarpikir acaner rupa result aku. Cemerlangkah? Baikkah? Sederhanakah? Luluskah? Barakah, oh ya allah.

Oklah papai.
Aku hapdate pada pukul 8 pagi. Baru plan nak tidur, alang-alang wifi jiran depan on, huhuhu.

Sayonara.
Tak best ah

Adios!