December 25, 2012

Motip??

Assalamuaalaikum,

On the way To kiblah. Singgah jap sricu, jumpa cikgu ummi, guru besar lama. Rinduu sangat. Ku kenal dia waktu tadika lagi. Dia jaga aku ngan kakak aku dengan baik. Well bukanlah dia nanny ke hape, tapi kalau urusan sekolah, ke ape, dia tolong ngan sedaya dia.
Terima kasih cikgu ummi.
:)

Payah gak kan nak transfer from sekolah swasta to sekolah kerajaan. Takpe chayok chayok.
Kalau nak masuk sma or kaa, kena transfer smk biasa dulu . Ayark! Malas ahhhhhhh.
masuk raja ali,  lagi laaaaaa.
Diy okay kot, since kat sana adalah kenal-kenalan. Echhh,
Aku kalu boleh takmo sekolah sekitar 2 batu dari rumah, why? Becos malas ahh, nanti bebalik jumpa old friend yang aku takmo jumpa. Raja ali, no offence , but ada orang yang tidak digemari di situ.
Ahhahahhah pastu malu okay. Nak campur balik. Sebab dah terbiasa at kiblah yang mengawal ketat pergaulan lelaki and perempuan, and tup-tup, hai smk-lelaki-perempuan-boleh-geng-.
No bukan diskriminasi. Sebab bila kita pergi mana-mana pun,akan bercampur jugak. Tak boleh ngelak untuk selamanya kan. Tapi, u know, malu lah kan.
And bapak aku kata transit sana at least a month dulu. Ah, *nanges
So boleh bergantung harapan pada teknik, which is resultnya akan dikeluarkan next week, dan aku goyang lutut mau nangessssss.
Ayark, sekolah je pun. Aku takut masuk smk, jadi like dulu.
Waktu form 1dulu. i don't have any friend for like 4 or 5 month gitu. Kalau kawan pun gitu-gitu je.People don't want a friend who is a freak like me. Aku sedih banyak nangis and study, lupa kawan jap. Selalu duduk dalam library waktu rehat ( coz i don't have any friend to spent my rehat with), dapat lah naik kelas pagi which is hanya form 1 D and form 2 D sahaja.
Dapatlah kawan yang baik :)
And i'm afraid , it will happen , AGAIN! Bila masuk smk raja ali nanti.
Sigh.
Why? Why? Why?
Ada sekolah yang aku nak, like al-amin, kat gombak. Bye laa. Jauh kot.
Okay yakin, you can make new friends, in a new environment. New school, with a different teacher. New school uniform.
Dahla, belum apa-apa jadi, kau nak stress buat apa kan?


Takpe doa bebanyak.aminnnnnn