December 29, 2012

the choice i must choose

assalamuaalaikum to anak dara, bujang,duda,janda dan sekalian makhluks,

so, i'm officially becoming the student of SMK Raja Ali.
Nasib baik raja ali got KAA (kelas aliran agama) dan dia dekat dengan rumah, which is so heavennnnnn :D

tapi aku terpikir nak ke apply SABK (sekolah agama bantuan kerajaan)
sekolah tu ada Sijil Menengah Agama, nak ambik tak nak ambik tak??
so konpius di situ kan
and Bahasa arab tinggi, nak ambik tak nak ambiktak.
so pening di sini kan.
Kakak aku kata sayang, jangan lepaskan bahasa arab sebab dah belajar since umur kanak-kanak ribena, and kalau lepaskan, poof, sayang je.
aku tak nak amik sebab BAK C PMR HARI TU, SEYDIH LA ITTEWW :'(
takut tak boleh nak ,apa ayat tu, kuasai.

Sekolah pulak, ada apply smka. Aku nak harian. Dalam masa yang sama nak sekolah yang baik. sekolah yang dikehendaki jauhhhhhhhhhh. huhuhu, ngada-ngadas betul.
Mak aku kata pulak, doa mintak sekolah yang terbaik untuk diri KITA, bukan untuk orang lain, bukan untuk sesiapa.

Aku konpom science. And dah pergi raja ali.
the school is super big, tapi dia tersorok. Ayarkk, sesat nak gi sekolah. bagus lah , boleh lepak the store. citt the store tu supermarket, apa kerja lepak situ. beli ayam, milo, sayur.
lepak kfc, makin debab laaa.

Dia kata masuk sekolah hari rabu, bapak awal. okey taklah awal sangat.
Kiblah masuk hari Selasa. hahaha
kuajak, gelak bekas sekolah.

Sekarang just doa dapat yang terbaik buat aku.

and maru atas katil aku buat harta. Amboi, tuanmu bengkak mata macam baru lepas wrestling dengan the rock ni, bagilah aku tidurrrrrrrrrr.

ohya belog kawan iffah dah siap. Yaya Fenasizs. boleh la kalau nak follow.
nak mintak belog anda diedit boleh sajaaaaa :)
~sendto_nana@yahoo.com
free of charge. kalau nak derma seikhlas hati, ai sudi jewwwwww




adios

p/s: rasa macam eksaited nak gi sekolah baru. arghhghgghg peliknya rasa