December 12, 2012

You're one of a kind

Assalamuaalaikum to girls,boys,muslimin and muslimat,

Hanging around the house.Cooking,reading and day-dreaming, somehow make me tired, walopun lepak je.
Cih. Pasti dengar radio.
Terpikir nak buat cookies. Empphh, my fav. Chocolate chip one of a kind.
Bahan tak cukup. Nak kena pegi kedai. Kedai pulak beratus batu.
Aghh, but the weathers ! Panas pulok. Saya puteri lilin over takleh kena panas, stay indoor je lah, until the weather is fine. Hik, gewdiks.
Hujan pun aku komplen.
Tak reti bersyukur punya manusia. Haih.
Tapi aku harap salji. Huuuu best gila.
Tapi tak mungkin lah snowing in malaysia, unless dah nak kiamat. Nauzubillah.

Well tak banyak bahan yang aku perlukan.
Butter,gula perang,baking soda,chocolate chips,nestum.
Argh, kan best kalau ada speedmart delivery. Hantar terus. Nak beli ayam , ikan through phone.
'Acik ikan keli lapan belas ekor'

Walaweh , lapan belas ekor, mamtik nak makan semua.

Plain blog post je. Gambar, gambar aku lah. Mati bosan lah muka aku je kan. Nak buat macam mana dah nama belog-nana, so gambar nana lah banyak. Citer pun pasal nana, nana buat apa. Nana makan apa, nana wat apa,nana cute. Eh terlebih pulak :P

Adios.