February 09, 2013

If we were a movie

Assalamuaalaikum,
How's life?
Aku semakin dahsyat. Living in Raja Ali aren't that easy.
The different living in kiblah and raja  ali is the THE LOCATION.
Kiblah tu macam dalam kampung sikit and raja ali situated dekat tengah bandar. there's the different. Tapi palajar, peraturan , dah nak dekat dah. oh ya facilities. well, raja ali lebih banyak kemudahan and mmuch bigger la. Seronok gak hidup di situ.

aku mengaku kiblah ni payah gak nak hidup dulu. Loker cenonet , pintu loker hampir patah sebab aku yang terlebih ganas jahanamkan pintu tu, naseb cik lan yang baik lagi awesome baikikan.Lepas tu pintu loker orang sebelah aku patah. berjangkit jugak penyakit pintu loker ni kan.
kenangan ;')

mungkin pada permulaan hati meronta giler, "cepatlah nak blah.bye kiblah. sayonara adios tatatata. ai hate you gilooo!!"
Bila dah nak dekat pindah punyalah rasa eksaited tu dahsyat giler. hari-hari jumpa kak jiha tanya sijil berhenti dah siap ke belom. Pastu dia kata siap lepas result keluar. Waktu amik result tak teringat nak hamek. so amik lah lepastu . dalam penghujung bulan Dis gitu. Bila sampai je waktu tu tak ramai orang. Rasa macam nak ngalir air mata. rasa sedih pulak. Aku pandang and tenung kelas 3 At-Taqwa lama gila. Fuhh memang tunggu nak meratap golek atas jalan tar buat aksi citer hindustan je kat situ.
seriyesly . tapi aku tak nak nangis ah. poyo ah nangis. nana tak nanges. paling kurang pun melalak sensorang.
And then balik. lepastu tak jejak dah.

Takpe ianya sebab untuk belajar. Setiap pertemuan ada perpisahan. Semuanya akan berubah. takde benda yang statik je 24 hours. Akan bergerak ke depan. Samalah macam aku dan orang lain.
Kiblah-ians pun aku tengok bahagia. Kiblah maju wooo. dengar citer tv LCD. Bapak ahh. lagi aha abeng nonton sinetron je deh (sorry abeng takleh nak stop bahan kau)

Aku planning nak serbu kiblah hujung feb. Kalau ada rezeki, insyaallah.
duhai kiblah,Ilmu yang diajar di sana takkan ku lupakan , ahaaaaaaaaaaaaaakssssssssssssssss



okay lah study weh study. lagi-lagi bio. adusss. mamtik gua macam ni.
aku kena belajar pasal cucu cicit tok wan tok nenek cell organelle nucleus ribosome apa lagi laa.
sabar. innallahamaana. sesungguhnya allah bersama kita.

Buku rujukan bertimbun beli. bacanya idok.

adios.

p/s: semera seriyes agak bestlah jugak. anda patut daftar