March 24, 2015

LEPAS SPM BUAT APA? BARING SAMPAI REPUT

Assalamuaalaiku uollssss.

woih boring wehhhh. Kalau aku boleh jerit dkt balkoni tu kuat kuat "AKU BORINGGGGGGGGGGG"

Pesanan aku pada budak2 yang tak sabar sgt nak habis sekolah tu, helloooo appreciate ur school life more ye sebab di rumah ni kau rasa macam bosan, bosan yang tahap kau tengok lipas jalan depan mata pun dah terhibur. Rasa macam lipas tulah bff kau seumur hidup lewlsss hahahha

eee gelinya. nampak sangat forever alone

okay watever sekarang ni nak lipat baju. menggunung dah wehh. matik lemas dalam baju sendiri ahhhhhhhhhh

pastu tadi aku try buat penkek. Ciss rasa sama je macam lempeng wahahahha. cuma lempeng aku tak letak telur segala mak nenek tu. Resepi pancake senang bak hanggg aihh. Nak resepi? pi carik sendiri aku malas hahahahah

okay apa lagi aku nak taip? hmmm korang tahu tak nak pi jordan kena A-??? aku rasa nak pi letop kementerian pendidikan malaysia or lembaga peperiksaan. tak boleh ke dia bagi je Arab aku A-. ahahahhahahahahahhahahahaah syukur lah naa. hmm sebab banyak permohonan nak macam tu. Aku frust sikit lah. Sikit lagi nak a-. kah kah kah

Takpe be strong bebehhhhhh. Boleh tak aku tipu slip tu. Aku print yang baru tukar jadi A- keeee. edit here and there hahahahha
okay tak berkat nanti der

dahlahhh byee. besok haira qamarish and izzah nak datang. Baju tak lipat lagi aghhhh takkan nak suruh dorang berenang dalam baju baju tu


adios