March 16, 2015

Mencari haluan sebenar

Assalamuaalaikum

duh awat tajuk macam pasrah giler hahahaha

okay lah takde lah mencari. Masih lagi menunggu tawaran diterima
Tunggu UPU yang berzaman lagi nak umum
Tunggu application MARA diterima (dahlah tak lepas syarat main bantai je apply, sila sepak muka aku :P)  TAK DAPAT WAHAHAHAH BOLEH PI MAIN JAUH JAUH DAH HAHAHA
Tunggu matriks (well, doalah dapat :///// )
Tunggu application pegi Mesir dapat ( Hmmmmm, masih lagi dalam perbincangan dengan ibu bapa
Tunggu IPG (duh dahlah apply program pelajar cemerlang hahaha. sebelah mata pun tak pandang agaknya #suuzonalltheway)


Aku nak sangat pergi Mesir. Bumi para anbiya'. Bumi yang penuh dengan mutiara ilmu Tapi aku sedar aku punya penguasaan dalam Bahasa Arab sangat low and ilmu aku tak banyak mana. Aku perlu menetapkan keikhlasan hati dan membetulkan niat dulu. Kalau setakat pergi sebab nak rasa duduk oversea, setakat nak tunjuk tunjuk dekat sedara mara, kawan-kawan, lupakan jelah na.

Hmmmm. Pasrah giler kan bunyi.
Tapi Allah maha mengetahui. Kalau dia rasa benda tu yang terbaik, dia akan bagi :)

Mana yang terbaik, itulah aku yang dapat sebab Allah itu adalah sebaik-baik perancang :)

POSITIFFFFF *JARI TELUNJUK DI BAHAGIAN KIRI KANAN DAHI*

FUHHHHHHHH TIUP AURA POSITIFFFFFFFF

KEEP PRAYING AND SPREAD THOSE POSITIVE AURA. FUHHH


adios

ilaliqa'