September 26, 2015

Final?

Assalamuaalaikummmmm

uu getar getar jari bak ang nak menulis yelah berzaman tak tulis. kalau zaman sekolah boleh citer aaa setiap minggu wajib buat karangan so skill menulis tu okay laaa, but sekarang ni dekat tamhidi ni mengira doplohempat jam, menghafal bla bla tak sempat nak berpuitis bagai. lagipun pernah ke aku berpuitiss dkt blog nihahha

so lagi dua minggu nak final andd... apahal la aku pasrah sangat ni hoho. Subjek tough belakaaaa. Ya Allahhhhh aku nak berhenti boleh sambung amik kulinari ke . At least aku boleh makan assignment aku (apakah?)

Yang berita baiknya elaun dah masuk, alhamdulilahhh. berjimba sekejap aku dapat duit ni hahahah. beli tudung la makanan macam2 weh. Ya Allah aku ni ala ala tong dram berjalan dah. Kalau kau nampak tong dram berjalan tu, aku lah tu =-=

dah la pendek je entri. memang niat aku begituuuu~~

adios